Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er ook van genoten. Een nieuwe twist in hetMidnight Mass nu uitgekeken. Topserie, en ben echt fan van de priester zijn acteerprestatie. Had die kerel nog nooit ergens bezig gezien.
Qua opbouw was het perfect imo, in het begin gebeurt er amper iets, maar worden alle personages goed geschetst. Elke aflevering gebeurt er net iets meer dan in de voorgaande, en op 't einde is het gewoon alle registers open. Nice!

Is afgerond maar met optie op vervolg. Zeker geen Lost-shit.Effe hier vragen, Squid Game 1 opzichzelf staan seizoen? Twijfel om het een kans te geven maar begin niet graag aan series die nog geen einde kennen.
Heel benieuwd of ze dezelfde toon kunnen aanhouden met de ingeslagen weg.Ted Lasso S2
Die laatste minuut
Een van de beste series van de afgelopen 10 jaar voor mij. Mogen nog veel seizoenen bijkomen als ze telkens zo sterk zijn.Wel cool hoe Nate evolueert naar Jose Mourinho. Zelfs tot het kleuren van zijn haar. De acteur heeft op zijn Twitter de evolutie van zijn personage gezet en shit runs deep yo. Impressive
Zelfs als je niet into voetbal bent, een must-see.

Je hebt natuurlijk ook nog altijdHeel benieuwd of ze dezelfde toon kunnen aanhouden met de ingeslagen weg.
Op het eerste zicht lijkt het een heel zwart-witte situatie met Nate als slechterik. Het lijkt imo wat donkerder te worden.
In ieder geval: grote fan Ted Lasso: Roy Kent![]()
Ik ben pas een halve aflevering ver dus vnl. nog opbouw. 1 subtiel schrikmomentje, maar eerder een kleine teaser dat de nieuwsgierigheid opwekt dan een jump scare. Ik ga zeker verder kijken.Vraag over Midnight, zijn de jump scares enorm? Wil graag mee mij vrouw kijken maar die is minder fan van het genre. We hebben bv. wel naar the house on haunting hill gekeken en dat kon ze smaken.
Ben zelf bezig met Baki, is een leuk tussendoortje.
Is van dezelfde regisseur als die horror serie op Netflix (iets met haunting) en dat vond ik wel goed. Zelfde acteur zelfs dacht ik.