Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Squid Game uitgekeken. Yeah..
Wat voor een bescheten einde is dat zeg. 7 ok episodes, niets wereldschokkends maar voor zoiets populair toch beter dan verwacht, en dan waaay down the toilet it goes. Zonde.
Ik ga de Battle Royale manga nog eens lezen, heel wat consequenter. Begint goor en fuckedup en hoe langer het bezig is hoe erger het word.

Zonet ook Squid Game uitgekeken. Ik vond het maar middelmatig. Ik weet niet of ik een tweede seizoen nog zou volgen.
Maar ik heb hierdoor wel mijn Netflix abonnement terug geactiveerd, dus job wel done Netflix.

Midnight Mass uitgekeken.
Man wat een top series maakt Mike Flanagan toch. Denk dat Hill House er voor mij nog bovenuit steekt maar deze was ook weer echt een top horror serie.
Vind het heel goed gemaaakte serie over vampieren en religie. Heb me eerlijk geen seconde verveelt.

You, seizoen 3 op Netflix
4 afleveringen ver, op één avond, oeps.

Eerst drie afleveringen waren zalig goed, prachtige humor. Nu de vierde aflevering begint het voorspelbaar te worden over wat nog gaat volgen…

Also, Scott Speedman valt me een beetje tegen, in Underworld was hij iets interessanter als love interest van Kate Beckinsale.

Voila, why woman kill S2 heb ik uitgekeken. Ik vond het nog beter dan vorig seizoen. De acteurs waren weer top notch en het verhaal zat deze keer nog iets beter in elkaar. Moord met de glimlach :)

Clickbait. Toffe manier om het verhaal te brengen, vanuit de verschillende perspectieven. Wel iets te veel dode momenten vond ik.

Alle Baki seizoenen gezien op enkele dagen. Was de eerste maal dat ik mij waagde aan een manga van Netflix en vond het top. Zijn er nog van die series dat je moet gezien hebben op Netflix?

The Mandalorian.

Vond het wat cartoony op het begin, wat eenvoudig mogelijks..
Maar misschien was dat ook wel de opzet... niets mis mee.

Geweldig goed mee geamuseerd. Top sci-fi dit in mijn mening.

Ted Lasso S2 en Sex Education S3

Twee heerlijke series en allebei must-sees voor mij. Als die het niveau kunnen aanhouden mogen ze nog 20 seizoenen maken <3

Seinfeld S1-2-3

Ik weet het niet. Het ene moment geniet ik er echt wel van maar toch vind ik het (nog) geen super serie.
Vooral omdat Seinfeld zelf zo annoying is. Ik vraag me ook af of het de bedoeling was dat die stand-up bits in het begin en op het einde niet grappig zijn... Had al wat gegoogled en kwam dan op dit uit

Alle Baki seizoenen gezien op enkele dagen. Was de eerste maal dat ik mij waagde aan een manga van Netflix en vond het top. Zijn er nog van die series dat je moet gezien hebben op Netflix?
One Punch Man voor actie met humor. De originele Berserk serie en dan de 3 Berserk films. Aggretsuko voor comedy. Originele Evangelion serie als je nostalgisch kunt zijn over jeugd trauma met een goeie dosis Mecha actie. Cowboy Bebop komt deze maand vermoed ik ook terug en blijft een uniek beestje.

Sex Education S1 : genoten van deze serie. Het is ook een verademing om eens een serie te zien die het LTGBT+ thema aankaart en tegelijk op een goeie manier verweefd in het verhaal ipv het in zoveel series en films de laatste tijd, gewoon door je strot te rammen. A+!

giphy.gif

Superstore begonnen . Heerlijke ontspanning. Het enige wat me stoort is de stem van de store manager. Nog iets

Heb ik iets gemist? Ben naar seizoen 2 aan het kijken, aflevering 2 is cheyenne nog zwanger, de volgende aflevering staan ze buiten te staken, omdat Glenn is ontslagen omdat hij Cheyenne met zwangerschapsverlof heeft gestuurd? Ik heb dat helemaal nergens gezien?

PS ; Garrett for president

Superstore begonnen . Heerlijke ontspanning. Het enige wat me stoort is de stem van de store manager. Nog iets

Heb ik iets gemist? Ben naar seizoen 2 aan het kijken, aflevering 2 is cheyenne nog zwanger, de volgende aflevering staan ze buiten te staken, omdat Glenn is ontslagen omdat hij Cheyenne met zwangerschapsverlof heeft gestuurd? Ik heb dat helemaal nergens gezien?

PS ; Garrett for president
Wij eergisteren ook, heerlijk luchtig tussendoortje tot nu toe, en ik snap wat je bedoelt met de opmerking over die zijn stem :)!

Begonnen mee Kengan Ashura, damn i love it. Wijs in beeld gebracht. Heb het gevoel dat het anders is dan andere manga die ik al gezien heb.

Terug
Bovenaan