OH man, gisteren S3E1 gezien. Wordt met ieder seizoen enkel beter. Fenomenale casting ook, geen enkele acteur is misplaatst gekozen.Begonnen met Succession (HBO). Brian Cox heeft toch een gewéldige resting bitch face.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OH man, gisteren S3E1 gezien. Wordt met ieder seizoen enkel beter. Fenomenale casting ook, geen enkele acteur is misplaatst gekozen.Begonnen met Succession (HBO). Brian Cox heeft toch een gewéldige resting bitch face.
maw, de serie is zo saai dat men er jaren geleden wél naar keek omdat er minder afleiding was![]()
Waarom ‘The Wire’ de beste televisiereeks van deze eeuw is
Voor de BBC is er geen discussie meer mogelijk: The Wire is de beste televisiereeks van de 21ste eeuw. Maar is dat wel zo? En waarom dan? ‘Een reeks die zulke radicale keuzes maakt, krijg je vandaag nergens meer verkocht.’www.demorgen.be
Dat merk je hier dus ook![]()

nee, the officeThe fuck?
The juice is loose baby!!!OH man, gisteren S3E1 gezien. Wordt met ieder seizoen enkel beter. Fenomenale casting ook, geen enkele acteur is misplaatst gekozen.

'Hoity Toity Lardy Dardy!'The Thin Blue Line, seizoen 2: ook erg van genoten. Gaat verder op hetzelfde elan. Grim's rants zijn altijd wel lachen.

Nog nooit zoiets goed gezien als seizoen 4 van The Wire. Heb ook wel nog niet veel series gezien, maar heb toch het gevoel dat dat een uniek stukje televisie is.The Wire volledig uitgekeken voor de 2e keer. Seizoen 1 en 4 zijn toch wel de beste van de reeks. Nu volgt er weer dat gevoel van leegte wanneer je een serie uitkijkt na zoveel weken...
Ik ben na 4 afleveringen gestopt. Ik kon niet wennen aan dat over the top acteren.Ook maar eens Derry Girls opgezet. Nog niet helemaal mee, maar ik geef het nog een kans. Helpt wel dat het maar 30 min is.