TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Voor mij hebt ge drie delen in Fringe: Het case of the week eerste seizoen. Het übergeniale serialized 2de en 3de seizoen. En dan een soort van nieuwe verhaallijn (evenzeer serialized) in seizoen 4 en 5. Voor mij waren die laatste 2 ook minder, maa ik ga daar definitief over oordelen na nog eens een rewatch ooit.
Ik zou zelfs seizoen 4 en 5 nog eens opsplitsen, die zijn beide nog hun eigen beestje.
Maar uiteraard akkoord, seizoen 2 & 3 zijn veruit het beste.
 
Bezig met Luther maar ben er niet van omvergeblazen. Ik zie Idris Elba wel graag spelen (misschien nog steeds een lichte bias vanwege zijn Stringer Bell performance waar hij zo'n baas was) maar ik kan me niet ontdoen van het onrealistische karakter van deze serie en de gemakzucht van het plot.
 
The good place.
Ofwel heb ik 't gemist maar waar hoort ge weinig van van die serie.
Maar vind die echt wel enorm leuk in mekaar gestoken.
Heerlijk absurde humor die echt soms nergens op slaat en een heerlijke rol van Ted Danson.
 
The good place.
Ofwel heb ik 't gemist maar waar hoort ge weinig van van die serie.
Maar vind die echt wel enorm leuk in mekaar gestoken.
Heerlijk absurde humor die echt soms nergens op slaat en een heerlijke rol van Ted Danson.
Zoals bij veel dingen, zie bvb ook Schitt's Creek, zijn dat reeksen die in de U.S erg populair zijn en awards winnen maar hier in Belgie onder de radar blijven helaas omdat ze niet op de reguliere tv-zenders komen maar uitsluitend op streaming zitten. Hier kijkt het grote publiek toch nog verrassend conservatief, want de streaming shows die hier echt een hype worden zoals 13 reasons why, La Casa de papel,You en Stranger Things....die vinden toch vooral weerklank bij een specifiek soort publiek. Alles dat daar buiten valt....jammer. Er is tonnen kwaliteit, maar je moet die als kijker zelf duidelijk zoeken of toevallig vinden.

Op dat vlak zijn sites als Decider en Den of geek een aanrader om je Streaming lists aan te vullen.
 
The good place.
Ofwel heb ik 't gemist maar waar hoort ge weinig van van die serie.
Maar vind die echt wel enorm leuk in mekaar gestoken.
Heerlijk absurde humor die echt soms nergens op slaat en een heerlijke rol van Ted Danson.

Vond ik ook. Echt een serie waar je niet bij moet nadenken, maar waar je toch curieus wordt naar de volgende aflevering.
 
The good place.
Ofwel heb ik 't gemist maar waar hoort ge weinig van van die serie.
Maar vind die echt wel enorm leuk in mekaar gestoken.
Heerlijk absurde humor die echt soms nergens op slaat en een heerlijke rol van Ted Danson.
TGP heeft echt wel zijn (terechte) hype gehad hoor. Die serie is ondertussen afgelopen he, misschien dat je er daarom nu minder van hoort?
Was enorm populair in de wereld, en ook best wel in BE ondanks dat het enkel op streaming kwam.

Vooral seizoen 1,2, en de finale episode zijn :bow:.
 
TGP heeft echt wel zijn (terechte) hype gehad hoor. Die serie is ondertussen afgelopen he, misschien dat je er daarom nu minder van hoort?
Was enorm populair in de wereld, en ook best wel in BE ondanks dat het enkel op streaming kwam.

Vooral seizoen 1,2, en de finale episode zijn :bow:.

Dan heb ik 't echt gemist I guess.
De meeste gehypte series heb ik al es van gehoord ofzo maar deze dus totaal gemist.
Maar blij dat ik er op uitgekomen ben 🥳😍
 
@kay-gell Hoe ver zit je al, heb je alles al gezien?
Ik was vorig jaar rond deze tijd begonnen aan seizoen 1 en 2. Dan laten liggen omdat het begin van seizoen 3 mij niet echt overtuigde, en eind februari dit jaar alles uitgekeken.
Momenteel halverwege seizoen 4 van The Last Kingdom.
En binnen 3 weken begint seizoen 4 van Dynasty. :coolbrows: (Dat zet ik er maar bij voor alle vrouwen die van het Flairforum naar hier gaan komen na de oproep in Pol&Actua).
 
Laatst bewerkt:
Mijn lijstje van series is redelijk groot te noemen maar nu ben ik aan manifest bezig.

In het begin beetje twijfels, er waren 1-2 afleveringen die ik zwakjes vond maar ik ben blijven verder kijken en afl7 dachtk en 8 en 9 waren wel goed dus het is echt wel in gang geschoten nu. Zeker een degelijke serie maar de serie zal wel niet in mijn top 20 geraken.
 
@kay-gell Hoe ver zit je al, heb je alles al gezien?
Ik was vorig jaar rond deze tijd begonnen aan seizoen 1 en 2. Dan laten liggen omdat het begin van seizoen 3 mij niet echt overtuigde, en eind februari dit jaar alles uitgekeken.
Momenteel halverwege seizoen 4 van The Last Kingdom.
En binnen 3 weken begint seizoen 4 van Dynasty. :coolbrows: (Dat zet ik er maar bij voor alle vrouwen die van het Flairforum naar hier gaan komen na de oproep in Pol&Actua).
Zitten nu aan begin van seizoen 3. Blijf benieuwd hoe ze 't draaiende gaan blijven houden 😁
 
For All Mankind, één van de weinige series die ik momenteel nog kijk. Alternative history space drama, waarbij we een space race on steroids te zien krijgen doordat de Sovjets als eerste een voet op de Maan zetten. Samen met The Expanse het betere sci-fi werk op dit moment.
 
For All Mankind, één van de weinige series die ik momenteel nog kijk. Alternative history space drama, waarbij we een space race on steroids te zien krijgen doordat de Sovjets als eerste een voet op de Maan zetten. Samen met The Expanse het betere sci-fi werk op dit moment.
Zit ik ook momenteel naar te kijken, dikke aanrader!
 
Ook begonnen aan Cobra Kai en seizoen 1 er op 2 dagen doorgejaagd (fijn zulke korte afleveringen toch).
Cheesy, ongeloofwaardig en een beetje fout, maar wat een dikke fun!!! Met een dikke smile op mijn gezicht zitten kijken.
 
Beste seizoen Fargo?

Heb een groot deel van het eerste seizoen gezien en was echt wel goed maar had uiteindelijk zoiets van, de film is zoals vele Coens zo herbekijkbaar da'k die terug heb opgezet en niet meer naar de serie heb omgekeken :unsure:
 
Voor mij staan ze alle drie min of meer op gelijke hoogte, maar ik vind S1 het meest memorabel.
 
Terug
Bovenaan