TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Calls

Visuele scifi horror "podcast" van de man achter ' Don't Breathe'.

Ik zou zeggen, lees er niets over, zet het goed luid in het donker en kijk alles na elkaar (2u15 ofzo samen). 👌
 
Net Them uitgekeken.


Prolly beste reeks van't jaar so far. 👌
Deze in 1 avond gebinget.
i dunno. bleef op einde toch wat op men honger zitten.
plots ging het paranormale te vlug en dan te vlug beaten.
Tapping man wel goed gebracht.
Sowieso moet er ook geen tweede seizoen komen.
 
'The Deuce begonnen. Hoe de fuck heeft Franco de ballen om een dubbelrol op te.. "producer James Franco" ah ok. Ach ja valt hopelijk wel mee zeker? Verder qua pilotepisode niet echt iets op aan te merken.
 
Ik vond The Deuce heerlijk! David Simon kan bij mij weinig verkeerd doen, maar ik vond deze boeiender dan Treme bijvoorbeeld. Ook de perfecte lengte met in totaal 3 seizoenen. Respect ook voor de pimp style van Method Man.
 
Ik heb enkel seizoen 1 bekeken van The Deuce. Een goede serie, daar niet van, maar ik had geen drang om aflevering na aflevering te kijken dus toen seizoen 2 uitkwam heb ik niet meer de moeite gedaan om het te blijven volgen.

Ik ben momenteel aan seizoen 2 van Servant begonnen. Een aanrader voor wie van mysterie met lichte horror elementen houd. Wel eerst een recap bekeken van seizoen 1 op Youtube want anders ging ik niet meer 100% mee zijn.
 
Ik heb enkel seizoen 1 bekeken van The Deuce. Een goede serie, daar niet van, maar ik had geen drang om aflevering na aflevering te kijken dus toen seizoen 2 uitkwam heb ik niet meer de moeite gedaan om het te blijven volgen.

Ik ben momenteel aan seizoen 2 van Servant begonnen. Een aanrader voor wie van mysterie met lichte horror elementen houd. Wel eerst een recap bekeken van seizoen 1 op Youtube want anders ging ik niet meer 100% mee zijn.
Dat is dan ook niet zo'n type serie natuurlijk, dat weet je eigenlijk al van voordien.
Je moet daar voor zijn uiteraard :p
 
Ik heb eigenlijk bij geen enkele serie de drang om aflevering na aflevering te bekijken :unsure: ik kijk meestal gewoon één aflevering per dag, soms doe ik eens gek en kijk ik er twee achter elkaar.

edit: Twin Peaks The Return is de uitzondering, maar dat voelde soms dan ook meer aan als een film van 16-18u.
 
Terug Fringe beginnen kijken. Wat een dijk van een reeks en MEESTERLIJKE rol van John Noble die de vergeetachtige, doch geniale Walter speelt.
Fringe :love:
Staat in mijn top 10 favo series ever, ondanks dat ik weet dat er HEEL wat aan die serie rammelt. De beste en meest entertainende X-Files kloon ever !!
Walter Bishop is indeed een heerlijk karakter. Elke keer als hij weer 1 of andere pseudo-science verklaring ligt af te ratelen (bijna elke episode dus) is gieren :laugh:. Noble heeft de "mad scientist" schtick goed onder de knie.
En dat karakter is gewoon grappig tout court:
 
Yeah Simon heeft me hier ook nog nooit teleurgesteld. Ik weet wel wat te verwachten. En Franco is best nog ok als acteur, maar ik denk dat Cage in Adaptation zowat de enige dubbelrol is die ik geslaagd vind.
 
Dat is dan ook niet zo'n type serie natuurlijk, dat weet je eigenlijk al van voordien.
Je moet daar voor zijn uiteraard :p
Dat weet ik. Ik vind het ook totaal geen slechte serie, integendeel. Alleen vind ik het niet boeiend genoeg om de overige seizoenen ook te bekijken, genoeg andere series die ik ook nog wil zien.
 
Nog een reeks die ik na jaren lang gezocht te hebben, weer "terug gevonden " heb. Warehouse 13. Soms een beetje cheesy, Maar de wisselwerking tussen de onhandige en " self- proclaimed funny guy" Pete en de meer serieuze Myka mist zijn doel niet. En dzn nog eens grumpy Artie , die het vuurtje nog eens extra aanwakkerde.

Vreemd genoeg dacht ik met zowel Fringe als Warehouse 13 series te hebben ontdekt, dat ze onder de radar bleven omdat er niet echt veel over gepraat wordt, Toch blijken ze goede reviews te krijgen. Fringe heeft bijvoorbeeld een rating van gemiiddeld 8,4 door toch meer dan 200K mensen, wat toch serieus meer is dan ik had verwacht.
 
Fringe was toch wel populair destijds.
Denk dat het eerste seizoen allemaal 'losse' afleveringen waren, maar na dat seizoen een doorlopend verhaal had.. als ik het me goed herinner.
Stond wel elk seizoen op de lijst om gecancelled te worden...

Maar, het had wel een zeer grote fanbase.

Warehouse 13 was op Syfy, dus sowieso minder bekend/populair.. Ik vond deze ook best wel goed, maar net iets minder dan Fringe toch. Sfeer was heel anders in die twee series.
 
Nieuwe Andre Hazes docu, kon niet echt tippen aan Zij Gelooft In Mij, nu al zeker dat het 1-delig ipv 4 delig mag zijn.
 
Gisteren eerste aflevering van De Kemping met Van Echelpoel.
Niets revolutionair maar kijkt wel lekker weg. Een paar interessante figuren tussen de 'werklozen'. Ik ga het wel volgen denk ik.
Verdient misschien wel een eigen topic.
 
Dat was inderdaad wel een top serie! Einde was wel minder als ik het mij goed herinner..

Voor mij hebt ge drie delen in Fringe: Het case of the week eerste seizoen. Het übergeniale serialized 2de en 3de seizoen. En dan een soort van nieuwe verhaallijn (evenzeer serialized) in seizoen 4 en 5. Voor mij waren die laatste 2 ook minder, maa ik ga daar definitief over oordelen na nog eens een rewatch ooit.
 
Terug
Bovenaan