TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Rangschikking op buikgevoel, tot nu toe:

2 > 3 > 1 > 4

1 was al goed, vanaf 2 wordt het *chef’s kiss*. 2 en 3 liggen voor mij wat dichter bij elkaar. De eerste 3 seizoenen benaderen de spirit van de film ook wel goed, bij 4 vind ik dat al wat minder.
 
En ik ben halverwege S2 gestopt omdat het niveau van S1 niet gehaald werd...
tenor.gif
 
En ik heb me dan weer door seizoen 3 moeten worstelen, na de geweldige 2 eerste seizoenen 😉
4 nog niet gezien.
 
Ja ik ben hier dus niet geholpen hé. Zal voor de 24ste keer maar de film nog eens opzetten.
Het kan geen kwaad van de film eerst nog eens te zien en dan gewoon de serie te volgen vanaf 1 tot 3. Als je dan nog goesting hebt, seizoen 4, die is niet echt essentieel. Elk seizoen staat op zichzelf, maar er zitten wel telkens verwijzingen in naar het seizoen ervoor.

Damn hoe goed is de film eigenlijk. En te zeggen dat die afhankelijk van het moment misschien niet eens top 3 Coen films bij mij haalt.
 
op welk vlak werd 'het niveau' dan wel niet gehaald?
Ondertussen is dit wel al een aantal jaren geleden dus exact weet ik niet meer maar ik had het meer in de stijl van S1 verwacht terwijl het eigenlijk totaal iets anders was. Ik ben sowieso van plan om het nog eens een kans te geven en de andere 2 seizoenen ook nog te bekijken, kans is dat ik mijn mening ga herzien.
 
Ondertussen is dit wel al een aantal jaren geleden dus exact weet ik niet meer maar ik had het meer in de stijl van S1 verwacht terwijl het eigenlijk totaal iets anders was. Ik ben sowieso van plan om het nog eens een kans te geven en de andere 2 seizoenen ook nog te bekijken, kans is dat ik mijn mening ga herzien.
S1 en S2 vind ik erg gelijkend qua stijl. S3 slaat toch al een iets andere bocht in.
 
The Serpent

Het verhaal van Charles Sobhraj, manipulator/moordernaar in de jaren '70.
Boeiend genoeg om uit te kijken.
 
en S01 is dan nog het minste, zonder Frank :p
S01 is minder goed dan de daarop volgende seizoenen, maar ik vond de laatste 2 seizoenen toch wel echt van beduidend mindere kwaliteit. Jammer, want IASIP was voor mij lang een van de weinige komische reeksen die consistent ieder seizoen opnieuw topmateriaal afleverde.
 
Ik vind het altijd grappig dat de meningen zo verschillen over de Fargo serie :laugh:. Er zijn dus voor- en tegenstanders van elk seizoen. Indicatie van een goede serie denk ik dan? 🤷‍♂️

Volgens mij staan uw pijltjes omgekeerd. :unsure:
Lol yup ge hebt gelijk :shy:.
 
Terug
Bovenaan