TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Solar Opposites. Duidelijk van dezelfde makers als Rick and Morty. Zalige shit met compleet geschifte plots. Dikke aanrader indien je R&M goed vind.
 
Idd goede serie, zit wel nog maar aan de 3de. Die knippenberg zijn Engels vind ik wel irritant en zijn Nederlands is ook vreemd ;p Is een Brit blijkbaar.
Is inderdaad soms beetje raar om te horen maar ze minimaliseren dit hoor. Die ambassadeur van Nederland heeft dan weer een vreselijk slangen nederlands. KNIPPENBERGG JIIIIJ.........
 
Is inderdaad soms beetje raar om te horen maar ze minimaliseren dit hoor. Die ambassadeur van Nederland heeft dan weer een vreselijk slangen nederlands. KNIPPENBERGG JIIIIJ.........
1618998754422.png
 
Ergste is dat het zo ook is. Je hoort die zo praten, precies echt zo een geniepig mannetje. Enigste rare puntje is dat de Belgische ambassadeur/verantwoordelijke Paul Siemons geen Nederlands sprak met Knippenberg en alleen Engels. Maar denk dat het voor Billy (acteur Knippenberg) iets te moeilijk was om zo'n volledige zinnen correct te verwoorden. Hoedje af voor Tahim (charles) en Jenna Coleman (monique). Goed acteerwerk van beide.
 
Begonnen met Banshee. Lijkt alvast veel belovend. :)
Ik zie Antony Starr wel graag spelen.

Is "Banshee Origins" een soort van verzameling van flashbacks met extra achtergrond info van de personages?
Zo ja, wanneer bekijk je die best?
 
Begonnen met Banshee. Lijkt alvast veel belovend. :)
Ik zie Antony Starr wel graag spelen.

Is "Banshee Origins" een soort van verzameling van flashbacks met extra achtergrond info van de personages?
Zo ja, wanneer bekijk je die best?
Ik ben er nog aan bezig, aflevering 7 S2. Het bevalt me nog steeds. Kan niet bingen omdat dit een serie is die ik niet samen kijk met het vrouwtje :)
 
Ik ben er nog aan bezig, aflevering 7 S2. Het bevalt me nog steeds. Kan niet bingen omdat dit een serie is die ik niet samen kijk met het vrouwtje :)
Toch niet omwille van Rebecca zeker? 😅

@citroenpers
Die Origins zijn maar extra's die indertijd online kwamen dacht ik. Volledig optioneel dus. Ik dacht dat je de eerste 13 in principe tussen seizoen 1 en 2, en de andere tussen seizoen 2 en 3 moest kijken, maar het steekt zo nauw niet denk ik.

Hou u in elk geval maar vast, want het ritje wordt steeds wilder. 😄
 
For all mankind S2 : blijft toch geweldig sterk hoor. De eerste drie afleveringen zitten er weer op. Deze serie is toch echt wel een kwaliteits-serie die naar mijn gevoel toch wel te hard onder de radar blijft. Echt een aanrader.
 
For all mankind S2 : blijft toch geweldig sterk hoor. De eerste drie afleveringen zitten er weer op. Deze serie is toch echt wel een kwaliteits-serie die naar mijn gevoel toch wel te hard onder de radar blijft. Echt een aanrader.
Oei, mij ook ontgaan precies. Zit wel op Apple+, vandaar misschien? Heb nog een abo tot 9/2021 blijkbaar, dus heb de app maar eens op mijn AndroidTV gezet. Binnenkort eens bekijken, merci voor de tip ;)
 
Them
Zelfs ruim over de helft ben ik er nog steeds niet uit wat ik van Them vind. Apprecieer ik het stilisme van de reeks? Vind ik de Emory's personages wiens verhaal de moeite van het volgen waard is? Zeker wel.

Heb ik het af en toe wat moeilijk met het gebrek aan subtiliteit? De manier waarop elk blank personage van onsympathiek naar moreel verwerpelijk varieert? Hoe de constante barrage van racistische zooi die de hoofdpersonages haast afstompend werkt?

Maar dat is deels het punt, is het niet? Als blanke is het moeilijk voor te stellen hoe het is om belaagd te worden omwille van je huidskleur, dus Them hamert steeds op diezelfde nagel. Steeds harder en harder. Het werkt, grotendeels. Them is een vermoeiende, vaak frustrerende kijkbeurt, maar het is het zeldzame show die je als kijker iets laat voelen. Ik weet tegen aflevering 7 nog steeds niet of het bovennatuurlijke element nu een meerwaarde of een obstakel is, maar ik weet wel dat de reeks één van de meest vileine, grotesk ongemakkelijke scénes van het jaar bevat.

Cat in the bag.
 
Terug
Bovenaan