TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Breaking Bad afgerond, het wordt inderdaad een pak beter vanaf seizoen 3, blij dat ik doorgezet heb.
Al met al best een genietbare reeks, maar ik snap de waanzinnige hype als "één van de beste series ooit gemaakt" niet echt moet ik zeggen, dat vind ik véééééél te veel eer. Net ervoor had ik Sopranos gekeken en daar was ik wel ondersteboven van.

Nu begonnen aan de logische opvolger, better call Saul :D ik ga ervan uit dat die iets luchtiger zal zijn, ben benieuwd iig. Het is sowieso een figuur die wel blijft plakken in Breaking Bad, dus ik kijk er naar uit.
 
Breaking Bad afgerond, het wordt inderdaad een pak beter vanaf seizoen 3, blij dat ik doorgezet heb.
Al met al best een genietbare reeks, maar ik snap de waanzinnige hype als "één van de beste series ooit gemaakt" niet echt moet ik zeggen, dat vind ik véééééél te veel eer. Net ervoor had ik Sopranos gekeken en daar was ik wel ondersteboven van.

Nu begonnen aan de logische opvolger, better call Saul :D ik ga ervan uit dat die iets luchtiger zal zijn, ben benieuwd iig. Het is sowieso een figuur die wel blijft plakken in Breaking Bad, dus ik kijk er naar uit.
Better Call Saul is imo beter dan Breaking Bad
 
Nu begonnen aan de logische opvolger, better call Saul :D ik ga ervan uit dat die iets luchtiger zal zijn, ben benieuwd iig. Het is sowieso een figuur die wel blijft plakken in Breaking Bad, dus ik kijk er naar uit.
Better Call Saul is imo beter dan Breaking Bad
Ben ik nu de enige die niet zo'n fan was van dat Saul karakter uit Breaking Bad en daarom nooit niet naar Better Call Saul heb willen zien?
 
De volledig van de pot gerukte fantasie van een chemieleraar dat het opneemt tegen de Mexicaanse mafia en niet gefileerd word vond je dan niet grappig genoeg?
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vond ik de eerste seizoenen van BB het best. Iedereen zit te vitten op Skyler maar ik kan perfect begrijpen hoe die langzaam een zenuwinzinking krijgt: ze zit met een gehandicapte zoon die niks mag vermoeden, een berg geld die ze moeten kwijtraken en een broer die bij de DEA werkt... je zou voor minder beginnen flippen...
Maar ja, het empatisch vermogen van de gemiddelde kijker is nu eenmaal ver te zoeken.
En vanaf het 3de seizoen is het meer over de top (de trein scene, de Gus Fring scene).
 
Ben ik nu de enige die niet zo'n fan was van dat Saul karakter uit Breaking Bad en daarom nooit niet naar Better Call Saul heb willen zien?
Nee I agree hoor, ik vond die ook niet bepaald passen in Breaking Bad en snapte ook al niet waarom die een spin off moest krijgen.
Maar Better Call Saul zelf is echt wel een topserie, en daar is hij wel een well rounded en top karakter :love:.

(BB vond ik ok, maar uiteindelijk maar een subtopper ipv de gehypete topper die iedereen er van maakte)
 
Ik begin er stilaan een wat dubbel gevoel bij te krijgen. De highs zijn idd zeer leuk maar ze zijn wel wat aant overdrijven met de human subplots nu.

Ik heb de indruk dat het ruimtevaart element alsmaar meer terrein aan het verliezen is tov het menselijk drama. Enerzijds heb je het drama zoals dat rond Cobb die langzaam blind dreigt te worden door haar blootstelling aan straling, ok kan ik mee leven. Zelfs Gordo die Tracy terug probeert te winnen kan er nog mee door omdat daar de isolatie vs het gedwongen samen leven tegen elkaar uit te spelen zijn. Maar nu Karen de beste vriend van haar gestorven zoon aant afrijden is en hun geadopteerde dochter een vietnamees restaurant bezoekt om haar biologische vader te zien, ... dat heeft nog maar bijzonder weinig met "For All Mankind" te maken imo.


On another note hoe goed was For Years and Years. 🤯

Zeker ook waar!
 
De TV bewerking van High Fidelity op Disney+ bekeken
Was er, als grote fan van boek en film, met de nodige scepsis aan begonnen, maar moet zeggen dat het me wel gecharmeerd heeft. Leuke bewerking met veel referenties aan het origineel en goed acteerwerk.
Alleen het slot vond ik maar zozo
 
Terug
Bovenaan