TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Via de kritieken hier op het forum ook aan The Dropout begonnen. Eerste twee afleveringen vond ik in ieder geval al zeer goed en interessant! Benieuwd naar hoe het verder verloopt (ik ken het verhaal van Holmes niet).
 
Gomorra s05

Het einde van een fantastische reeks 😥 . Jammer dat hij niet volledig op Netflix staat (S3 is blijkbaar weg), want zou graag nog wel eens een re-watch willen doen. Toch één van de betere series die ik gezien heb.
 
Gomorra s05

Het einde van een fantastische reeks 😥 . Jammer dat hij niet volledig op Netflix staat (S3 is blijkbaar weg)
Op Streamz staan 5 seizoenen en Prime video heeft voorlopig 4 seizoenen. Als het 3e seizoen weg is op Netflix begin ik te vrezen dat het 5e er niet op komt, vroeger was dat met een jaar vertraging.
 
Op Streamz staan 5 seizoenen en Prime video heeft voorlopig 4 seizoenen. Als het 3e seizoen weg is op Netflix begin ik te vrezen dat het 5e er niet op komt, vroeger was dat met een jaar vertraging.
Laten we hopen van wel. Zou het enorm spijtig vinden. Geweldige serie imo.
 
Volgens mij is dat een Engelstalige adaptatie van La reina del sur, een Mexicaanse telenovela (en zelf op een boek gebaseerd). Maar zo'n telenovela is ongeloofelijk langdradig, is dat in deze adaptatie dan beter?
Ja, niet te vergelijken.
Hier zijn het gewone seizoenen van 13 afleveringen.
Continu spanning en actie.

La reina del sur heeft alleen al in het eerste seizoen een 40 tal afleveringen van telkens een uur, waardoor alles veel trager gaat.
 
Op Streamz staan 5 seizoenen en Prime video heeft voorlopig 4 seizoenen. Als het 3e seizoen weg is op Netflix begin ik te vrezen dat het 5e er niet op komt, vroeger was dat met een jaar vertraging.
Heb het op Streamz gekeken omdat ik nu gratis 2 maanden heb. Daarom hopen op Netflix. Maar we zullen zien. Uiteindelijk kijk een serie vaak 1x.
 
eerste aflevering van the boys gezien... holey fuck wat voor gestoorde screenwriters hebben die daar.
Im talking about the first 10 minutes...
Jah, gewoon nuchter moogt ge toch ook niet zijn als ge aan dat script werkt :p. Maar ze houden zich niet in, das wel duidelijk :p
 
Eerste 2 episodes van Reacher.
Boeiend genoeg om te blijven kijken.
Als fan van de boekenreeks was ik hier zeer benieuwd naar, en ik heb er enorm van genoten! Ze zijn er echt goed in geslaagd om Reacher neer te zetten zoals in de boeken. Een hele verbetering vergeleken met de twee Tom Cruise verfilmingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: nTFs
eerste aflevering van the boys gezien... holey fuck wat voor gestoorde screenwriters hebben die daar.
Im talking about the first 10 minutes...
Ik lag plat bij de opening van S03. Weer een stapje verder. Probeer die scène maar eens te beschrijven aan vrienden die de reeks niet volgen, zonder dat ze u aankijken met zo'n blik van ''gij hebt vreemde interesses'' :unsure:
 
Yellowjackets
Hier geregeld al zien passeren. Leuke horror/thriller serie. Komt een beetje traag op gang, maar de laatste 3 afleveringen kon ik gewoonweg niet wegkijken!
 
Ik lag plat bij de opening van S03. Weer een stapje verder. Probeer die scène maar eens te beschrijven aan vrienden die de reeks niet volgen, zonder dat ze u aankijken met zo'n blik van ''gij hebt vreemde interesses'' :unsure:
Nu ben ik wel héél erg benieuwd 😆 eerste 2 seizoenen vond ik echt top.
 
Net de finale van Ghost in the shell S02 bekeken.
Nogal vaag einde met speciale ideeën waar ik nog niet helemaal uit ben,
Beetje Matrix achtig eigenlijk
maar da's vrij typisch. Ik vond het alleszins een topreeks. De animatie was apart, maar ik kon het wel smaken. Jammer dat het gedaan is. Die intro zal ik nooit beu worden :love: Zin gekregen om de originele SAC nog eens op te zetten.
 
Terug
Bovenaan