TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Eerste 3 afleveringen van Peaky Blinders seizoen 6.

Wat een niveau alweer. Zalige dialogen bij momenten (bv tussen Ada en Lady Mitford).

En hoe mager is Anya Taylor-Joy :eek: Kan me niet herinneren in seizoen 5 dat ze zo mager was.
 
Arcane: Voor het eerst sind de serie Marianne uitkwam een kandidaat top 10 all time voor mij denk ik. Geweldig amusant en met geweldig veel liefde en respect gemaakt.
 
Smiling Friends
Een AdultSwim animatie serie van Michael Cusack en Zach Hadel (PsychicPebbles) twee gasten die al veel youtube animatiefilmpjes maakten in het verleden. Het is een soort nog absurdere versie van Rick en Morty maar ik heb me wel echt geregeld ziek gelachen.
Alle episodes zijn hier ook te zien, de creators hebben blijkbaar gezegd dat ze geen problemen hebben met torrents/streaming.

The Boys S2 (en ep 1 van S3)
Had S2 nog niet uitgekeken en blij dat ik meteen daarna kon beginnen met S3!
 
Severance.

Alleen waarom die cliffhanger.

It bugs me.
Het was slow burn veelal, seizoen twee moet ergens mensen kunnen binnentrekken en dat zal zo wel lukken (denk ik). Alleen dénk ik dat een tweede seizoen de limiet van het verhaal zal zijn, het zou jammer zijn mochten ze teveel beginnen melken.

On topic: Nu bijna klaar met House of Saddam, is wel al van een tijdje terug maar interessant
 
De meeste reeksen van Apple mikken op minstens 3 seizoenen dus Severance is daarop gericht.

Onlangs heb ik Shining Girls gezien, interessant concept, dat is afgerond in 1 seizoen op Apple TV, een van de uitzonderingen.
 
Ook aan the boys begonnen. Zo extreem vind ik het nu ook niet hoor. Dan vond ik "happy!" bvb nog geschifter. Ben nu net aan S3E4 gekomen.
Die scene met the deep en die dolfijn escape deed me wat aan Happy! denken kwa sfeer 😁
Maar akkoord, met momenten goed gestoord. Goed verhaal/script waar m'n geen schrik heeft van es grof te zijn of even non PC .... Zeer goeie personages(zowel good als bad), die ook verder uitgediept worden en logischer wijs meegroeien in het verhaal. Zeer goed productie gewijs: visueel, effects.
En gewoon zeer leuk dat ze eens dat gans superhelden gedoe op z 'n kop zetten, want ik was het Marvel goede bvb al lang kotsbeu.

Thx voor de tip zou ik zeggen :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Barry seizoen 3. Ja… what the f*ck he. Geniale reeks, en elk seizoen wordt ook alsmaar beter geschoten. ‘T had echt een paar memorabele scenes nu. En het eindigt op zo een manier dat seizoen 4 eigenlijk een complete verrassing gaat zijn (voor mij toch).
 
Via de PS5 kon je 6 maanden gratis Apple TV nemen (via de PS4 waren dat er drie) en die actie loopt tot 22/07. Dus vanaf dan toch ook eens een hele reeks Apple TV dingen bekijken :) Momenteel hetzelfde aan het doen met Streamz na de Eleven actie waar ge drie maanden gratis kreeg.
 
gisteren 1e aflevering van de serie "living in Beverly Hills - the rich and famous" op play 5....

toch wel decadente snobjes hoor.... 25.000 dollar voor een nachtje in een hotel ,
woningen van 85 miljoen dollar.... :eek:

denk wel niet dat ik nog es ga kijken, kben die tuttebellen nu wel beu
 
Laatste aflevering van Barry season 3. Hoe deze serie enerzijds zo grappig en anderzijds zo luguber kan zijn met momenten (of beiden tegelijk!) is echt teken van hoe goed het verhaal geschreven is. Ik hoop dat het niet te lang gerokken wordt en S4 mooi alles kan afsluiten.
 
Alle 4 seizoen van de "horror" serie Channel Zero bekeken. Het bekijken waard voor liefhebbers van het genre.
 
Terug
Bovenaan