Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Net Severance s01 uitgekeken. Wat een origineel, fantastisch uitgewerkt concept.
Van casting tot setdressing, van cinematografie tot acteerprestaties, een echt pareltje. De laatste aflevering was een spannende rollercoaster van jewelste.

Zeker geleden sinds Breaking Bad dat ik nog zo'n goede fictieserie heb geweten.

Color me impressed. Als deze nog niet op je radar staat, niet aan twijfelen.
 
Zijn er hier nog mensen die Crunchyroll gebruiken ?
Wanneer ik een video op volledig scherm afspeel zijn er geen subtitles, enkel bij klein scherm toont hij subtitles.
 
Open Range

Vreemde serie waar vooral naar het einde toe kop noch staart aan te knopen valt.
 
Nieuwe reeks Love, Death, Robots (Netflix) was weer fijn. Snel uitgekeken wel.
Night of the mini dead is wsl nu al m'n favo en ik moet er nog een aantal bekijken.

Net ook begonnen met het 2de seizoen van Ghost in the Shell: Sac 2045. Eerste ep was alvast de moeite. Ik heb wel eerst de samenvattende film bekeken om terug wat mee te zijn.
 
Nieuwe reeks Love, Death, Robots (Netflix) was weer fijn. Snel uitgekeken wel.
Ditto. Ik heb gans het seizoen in één ruk bekeken en is dan ook het beste seizoen voor van L,D&R voor mij. De verhalen zijn interessanter en visueel ook veel aantrekkelijker om te zien. Night of the mini dead heb ik zelfs twee maal bekeken. Geweldig! 9/10.
 
After Life 2 jaar terug 1e seizoen gezien en van genoten, deze maand herbekeken en ineens seizoen 2 en 3 erbij gepakt. Beetje van hetzelfde, maar ik kan mij inbeelden dat zo'n recovery met vallen en opstaan gaat en dat er soms regressie optreedt waardoor de vooruitgang in een bepaalde aflevering of zelfs seizoen, teniet gedaan wordt in de volgende aflevering of seizoen.
En die scene met de kindjes in het ziekenhuis was heerlijk sentimenteel. Sommigen vinden het misschien goedkoop, maar ik kan er wel van genieten van zo'n scene's.
 
Love, Death and Robots S3
Afleveringen zijn wat hit en miss maar over het algemeen vind ik het beter dan S2.
Favoriete afleveringen:
Night of the mini dead
Bad Travelling
 

S3 gaat gewoon verder gelijk hij bezig was en eigenlijk is dat wat jammer. Het heeft een sterke "been there, done that" vibe. Carrie-Anne Moss kan de meubelen niet redden. S2 vond ik dan ook een stuk beter. 7/10.
 
Laatste seizoen van Peaky Blinders.

Spannend is het al lang niet meer maar toch wil ik nog zien hoe alles gaat eindigen.
 
True Detective, seizoen 2: een rewatch gedaan na wat berichten over deze serie eerder. En het moet gezegd dat het me beter ligt na een tweede kijkbeurt. Het plot is niet top maar valt best wel mee. Zeker nu ik alle afleveringen vrij snel na mekaar gekeken heb. Vince Vaughn kon in het begin niet overtuigen maar halverwege het seizoen lijkt hij zijn draai gevonden te hebben en maakt hij dat toch nog redelijk goed. Taylor Kitsch is ook niet echt super te noemen en misschien het grootste minpunt in de hoofdrollen te noemen. Colin Farrell en Rachel McAdams staan dan weer wel goed te acteren imo. En er zijn toch echt wel enkele nagelbijtende scènes die bijblijven: shootout einde aflevering 4, pimp house aflevering 6, Paul in de tunnels.
In zijn geheel misschien geen topper maar toch best genietbaar met een vrij brutaal en cynisch (en beetje voorspelbaar) einde. Maar misschien best de afleveringen snel na mekaar kijken.
 
Laatst bewerkt:
Eerste 2 afleveringen van Obi wan gezien. Smaakt naar meer! Rustig begin, maar ik verwacht wel spectaculaire momenten in de volgende afleveringen...

En eerste aflevering van stranger things S4 gezien. Damn, blij dat dit terug bezig is. Hou van die sfeer! Vind het echt verslavend om te zien! Benieuwd naar de volgende afleveringen!
 
Peaky Blinders

Rewatch gedaan en dan het laatste seizoen gezien. Een van mijn favoriete series ooit en wat een afsluiter :love:

Cillian Murphy blijft zo’n steengoede acteur. Ik ben al benieuwd naar de afsluitende film.
De rewatch is bij mij ook het idee om te doen alvorens aan het laatste te beginnen, want is al van de release van S5 geleden dat ik dat nog gezien heb. Maar waar ga ik de tijd vinden... :help:?
 
Terug
Bovenaan