Welke ringtone heb jij?

Green Mamba

Well-known member
De ene gaat voor harde beats, de andere kiest voor een klassieker van Willy Sommers Welke ringtone koos jij op jouw smartphone?

Voor nu is het de volgende combinatie hier:

Ringtone:

Stukje uit:


Toon bij berichten:


Die twee passen wel samen :unsure:

Toegegeven, meer dan 90% van de tijd staat mijn toestel gewoon op trilmodus.
 
Ringtone is een standaard dingske van de gsm zelf. Dit is mijn berichtentoon. Komt uit een RWR van een bepaald vliegtuig.

Bonuspunten voor degenen die weten van welk vliegtuig. Afgaande van de avatars die ik op dit forum reeds heb zien passeren moet er toch één iemand het kennen (hoop ik). 😁
 
Ringtone is een standaard dingske van de gsm zelf. Dit is mijn berichtentoon. Komt uit een RWR van een bepaald vliegtuig.

Bonuspunten voor degenen die weten van welk vliegtuig. Afgaande van de avatars die ik op dit forum reeds heb zien passeren moet er toch één iemand het kennen (hoop ik). 😁
F14 & F18 tiens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zane
Tgoh ja, ik had wel door dat dit van één van de "F-jetfighters" was maar met die labels bovenaan de pagina waarnaar je linkt was het nu ook niet zo moeilijk om te raden welke juist 🤪

deja_q_hd_046_resized_6484.jpg

Had die tags zelfs niet gezien bij het linken van die url.. Ja zo is het niet moeilijk.. 😂
 
Ringtone al paar jaar Red Alert, Bassement Jaxx. Als de gsm eens niet op mute staat moet het wel luid en herkenbaar zijn.

Sms tone dynamisch gelach van Tommy uit The Room. Staat dus altijd uit.

Wake up call
fade in van 10min eer het 100% haalt. Meestal rond de 8ste minuut wakker.
 
Terug
Bovenaan