Welke Madeleine mag zich Madeleine noemen?

Welk Lotus Madeleine koekje 🍪 mag zich het echte Madeleine koekje noemen?


  • Totaal aantal stemmers
    12

Slyke

Well-known member
Gelet de lopende discussie in P&A met betrekking tot Madeleine die wel of niet in de achtbaan van 'Parc Astérix' mag, dient misschien eerst uitgeklaard te worden wie zich de naam Madeleine mag toe-eigenen en wie niet.

Met andere woorden, welk Madeleine koekje van Lotus mag zich volgens jullie het echte Madeleine koekje noemen?

Optie 1:
11706547732510.jpg


Optie 2:
11500523880478.jpg


Bijkomende vraag nummer 1:
Afhankelijk van uw keuze, welke nieuwe naam zou Lotus dan best gebruiken voor het andere, overblijvende koekje?

Bijkomend vraag nummer 2:
Mag het koekje dat zich de naam Madeleine mag toe-eigenen gebruik maken van de achtbaan of niet?
 
Optie 1 telt voor twee op een achtbaan want ze zijn met zestien, dus das de enige echte.
Optie 2 zijn er tien om te zien, dus die zou ik Zomerse Willy's noemen

Vraagje voor OP: hoeveel weegt een bijkomende vraag oorspronkelijk?
 
Vroeger werkte ik in een ziekenhuis in hun magazijn. In dat ziekenhuis was optie nummer 1 het standaardkoekje dat de patiënten kregen bij de koffie. Daardoor hadden we in het magazijn vaak een paar paletten van die doos #1.
Omdat ik jong was en we rebellen waren hebben we heel veel van die koekjes gegeten. Ik herinner me dat het vortige droge koekjes zijn die niemand zou moeten eten.
Op een dag hebben we op de loskade een wedstrijdje gehouden om te kijken wie er het meeste van kon eten. Ik weet de uitkomst niet meer, maar ik weet wel dat ik zo een koekje nooit meer wil zien.
Daarom zal ik bij de volgende verkiezingen op PVDA stemmen die het einde van de kapitalistische grootmacht Lotus zal realiseren.
Bedankt voor het luisteren naar mijn verhaal.
 
Elk zijn smaak, maar als ik zou daten met een Madeleine dan heb ik toch liever niet dat het een platte doos is. Ik snap niet dat de platte doos hier het meeste stemmen krijgt. Nu, rondingen waarmee je niet meer op een achtbaan mag hoeven nu ook weer niet.
 
Wat een discriminatie dat die met kleur weer niet mogen meedoen. De enige goeie Madeleine:

Lotus-01-550-x-550-800x.jpg
 
Vraagje voor OP: hoeveel weegt een bijkomende vraag oorspronkelijk?
Ik ken enkel de soortelijke massa van beide vragen, soms ook verkeerdelijk uitgedrukt als soortelijk gewicht, namelijk 1 madeleine / kubieke meter.

Daarom zal ik bij de volgende verkiezingen op PVDA stemmen die het einde van de kapitalistische grootmacht Lotus zal realiseren.
Helaba! Mijn Lotus-aandeel! (ja, weldegelijk in het enkelvoud - kenners van het beursforum weten waarom)
 
Helaba! Mijn Lotus-aandeel! (ja, weldegelijk in het enkelvoud - kenners van het beursforum weten waarom)
Iedere beursforum lezer weet dat het enkel loont om in Amerikaanse aandelen te beleggen. Daar is het minimumloon nog $7,25 per uur zodat er nog winst overblijft voor de aandeelhouder.
Daar zien de madeleines er trouwens mooi wit uit vanbinnen.
HST_TWINK_Hero_Original_Cut.png
 
Omdat die deze week niet in reclame staan. Zwam is de pauperzone van BG hé.
En dat zeg je me nu maar pas? Ik zit hier al jaren te denken dat ik hier aan het zeveren ben met advocaten, dokters en notarissen uit Sint-Martens-Latem, Brasschaat, Knokke en de Vlaamse rand.

Het grote Arioso madeleine uit den Aldi topic komt er aan... 🥺
 
Terug
Bovenaan