Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Da stuk in dat gebouw dat ze van bovenaf filmden vond ik visueel geweldig
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond ik ook heel vet gedaan! Ik had gehoopt dat de car chase in Parijs ook nog iets ging opleveren maar uiteindelijk was dat de naam car chase niet waardig.Da stuk in dat gebouw dat ze van bovenaf filmden vond ik visueel geweldig
Agreed. Die controverse heb ik precies volledig gemist. Voor mij was dit gewoon een aangename en zeer toffe film die meermaals zorgde voor een glimlach.![]()
Turning Red (2022): 7/10
Erg goede en sterke film, beter dan verwacht. Ik weet dat er wat controverses in de film zijn, maar die heb ik nog niet echt gelezen omdat ik de film niet wou spoileren (en nu weet dat het toch meer dan waarschijnlijk quatsch zal zijn). Maar ik vond het wel een toffe en leuke film. Animatie is mooi, verhaal is origineel en de film voelt toch fris aan wat ik belangrijk vind omdat je soms riskeert altijd in de success tropes te vallen en daardoor voorspelbaar wordt.
Same, wat zijn ze dan?Agreed. Die controverse heb ik precies volledig gemist. Voor mij was dit gewoon een aangename en zeer toffe film die meermaals zorgde voor een glimlach.

Ja, zeer leuke double bill. Ik vind Death Proof ook erg leuk, niet eens de minste Tarantino.Rewatch van de grindhouse double bill van Tarantino en Rodriguez. Ik vind Death Proof nog steeds geen slechte film, jeej for girl power.
Rodriguez heeft met Planet Terror wel een geweldige ode aan het genre gemaakt, belachelijk entertainend.

Helemaal mee eens.Skyfall: beste Bondfilm tout court. En voor mij misschien ook Mendes zijn beste film. Van die opening in Turkije tot de prachtige finale in Schotland gewoon genieten.
Silva is ook 1 van de beste Bond villains ever.Altijd mijn favoriet geweest van de oorspronkelijke trilogie.The empire strikes back: blijft toch geweldig. Topcast en blijft een avontuur van begin tot eind.