Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6/10Inderdaad, hij deed mij ook aan Phantom Thread denken!Tàr
Las onder meer dat Todd Field zich een paar jaar in het kielzog van Kubrick heeft begeven, en dat is er hier duidelijk aan te zien. Over alle details, van dialogen tot locaties tot kledij en set decoration, is duidelijk heel hard nagedacht. Het deed me ook wat denken aan Phantom Thread.
En dan Cate Blanchett. Tja, wat moet je er nog over zeggen wat nog niet gezegd is? Ze overtreft zichtzelf hier alweer
Na Banshees is dit al de tweede film waarin de acteerprestaties me veel meer van mijn sokken bliezen dan in EEAAO
Geen slecht woord over Yeoh, maar dit is toch hors categorie hoor
Beste bij wick 3 was dat messen gevechtOnlangs ook John Wick 4 gezien en wederom een topactiefilm. Donnie yen zn rol was wel nice en die hotline miami scene was ferm gemaakt seg!!
Is voor mij toch de beste wick van alle 4. De 3de vond ik het minst.
Bwa , ook dat ninjasterren gevecht, en dat bibliotheek gevecht in het begin waren wel heel cool gedaan vond ikBeste bij wick 3 was dat messen gevecht

I feel ya. Ik heb me niet verveeld, maar de lange speelduur was er imo wel wat overkill aan. Vooral dat gedoe op die trappen in parijs op het einde vond ik nogal wat enerverend.John Wick 4
Verwachtingen lagen wellicht te hoog omwille van de (erg) goede reviews maar ik vond het vooral meer van hetzelfde. En daar was ik na nummer 3 eerlijk gezegd al wel een beetje klaar mee.
6/10
Bwa , ook dat ninjasterren gevecht, en dat bibliotheek gevecht in het begin waren wel heel cool gedaan vond ik
I feel ya. Ik heb me niet verveeld, maar de lange speelduur was er imo wel wat overkill aan. Vooral dat gedoe op die trappen in parijs op het einde vond ik nogal wat enerverend.
jupDie trappen vond ik te langdradig.
ROFL was dat Scott Atkins???En het beste gevecht was voor mij toch tegen Killa (Scott Atkins). Ook mooi in beeld gebracht met al dat water en de techno muziek