Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same, en Lionheart mag voor mij bij in dat lijstje.@TRUMP Bloodsport is ook 1 van mijn favoriete in dat genre ( lievelingsfilm van mijn moeder die er spijtig genoeg niet meer is )
Van Damme heeft over het algemeen in veel goei actiefilms gespeeld imo.Hehe, ja.... Toen die film uit kwam dacht ik ook vanTrakt Web: Track Your Shows & Movies
trakt.tv
Nog nooit wat van gezien, dus ook maar eens mee begonnen in aanloop van de 4e film. Lekker hersenloos entertainment.
Inderdaad.Same, en Lionheart mag voor mij bij in dat lijstje.Van Damme heeft over het algemeen in veel goei actiefilms gespeeld imo.
Ook enorm onder de indruk van Aftersun. Zwaar door geëmotioneerd. Geraakte met moeite in slaap erna.
Ik ben beginnen huilen na de film.
Ik had er online nog wat over na gelezen en het kraakte me helemaal.
Als iemand die al jaren sukkelt met depressie, gaf Paul mescal perfect weer hoe ik me soms voel.
Hoe vaak ik zelf al niet gezegd heb : " i dont see myself at 40, didnt even think i would have made it to 30"
Die zin alleen al was een koudrillingmoment.
ook besef en symboliek met liedje en dans dat ze haar pa nooit meer heeft gezien na die reis. En ook de scene in underground disco dat ze naar hem wilt, maar niet kan.
En dus ook besef dat er kort na de reis iets gebeurd is met hem. Wss zelfmoord.
Die lobbyscène in het hotel en die ninja's in dat theater zijn welJohn wick 2 & 3.
2 vond ik het logische vervolg op deel 1, het verhaal vloeide erg lekker in elkaar. Ook die setting in Rome was prachtig .
3 vond ik bij momenten toch wel een beetje langdradig aanvoelen: Het verhaal is quasi hetzelfde als in deel 2 hé. Hij is nog steeds op de vlucht voor "De orde van de tafel" of hoe noemden ze zich daar.....
Gelukkig was de actie weer prima, maar ik vind de 3e toch de minste van de 3 persoonlijk.
't is uiteindelijk ne platte actiefilm éh, meer verwacht ik er ook niet van. En die actie is wel top.
ik ga binnen twee weken kijken iig.In die bibliotheek met dat dik boek in die kerel zn mond en daarna de nek er mee breken was ook wel funnyDie lobbyscène in het hotel en die ninja's in dat theater zijn wel't is uiteindelijk ne platte actiefilm éh, meer verwacht ik er ook niet van. En die actie is wel top.