Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hail Ceasar! niet vergeten!!!En dan nog rewatches van Sunset boulevard, Licorice Pizza en Once upon a time in Hollywood om in de sfeer te geraken voor Babylon, want het zijn toch allemaal Hollywoodfilms over Hollywood
Was ik echt niet zot van. Maar wil wel is een lijst maken dus:Hail Ceasar! niet vergeten!!!
The PlayerWas ik echt niet zot van. Maar wil wel is een lijst maken dus:
Once upon a time in hollywood
Mank
La la land
Hail ceasar
Licorice Pizza
Singin in the rain
Sunset boulevard
Vul maar aan
Was ik echt niet zot van. Maar wil wel is een lijst maken dus:
Once upon a time in hollywood
Mank
La la land
Hail ceasar
Licorice Pizza
Singin in the rain
Sunset boulevard
Vul maar aan
Die jongen heeft daar miljoenen mee verdiend, niet slecht dus. Er zijn genoeg andere voorbeelden te vinden van acteurs die weinig variatie bieden op scherm, maar net door hun herkenbaarheid een fanbase hebben gekregen zodat ze voldoende "marketable" zijn.De Gosling blik: 60% geslagen hond 40 % awkward lachske. Elke film

Adam Sandler is zo irritant, wat ook de bedoeling is maar ik was echt zenuwachtig tegen het einde van de film. Nogal een abrupt einde ook. True maar ook in die categorie vind ik hem meestal bij de minderen. Al was hij in Blade runner 2049 en La la land wel meer dan goedDie jongen heeft daar miljoenen mee verdiend, niet slecht dus. Er zijn genoeg andere voorbeelden te vinden van acteurs die weinig variatie bieden op scherm, maar net door hun herkenbaarheid een fanbase hebben gekregen zodat ze voldoende "marketable" zijn.
Uncut Gems
Weet niet goed wat te denkenAdam Sandler is zo irritant, wat ook de bedoeling is maar ik was echt zenuwachtig tegen het einde van de film. Nogal een abrupt einde ook.
Vond die ook wel leuk maar de liedjes dan weer echt niet. Die balzaalscene mag wel een update krijgen, ziet er heel playstation 2 uitGisteren met de dochter. Beauty and the Beast 1991
Op een paar mindere stukjes na toch een leuke film.