Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Alle, eindelijk dan toch gezien. Fijne film, maar ik had er toch precies wat meer van verwacht. De trip down to memory lane bleef wat uit helaas. D'Ardennen heeft me op dat vlak meer geraakt. Soit. Toch een mooie 7/10.

Ticket To Paradise
vernieuwend? allesbehalve
clichématig? zeker wel
flauwe humor? check

ondanks dat keihard genoten van deze volstrekt van enig cynisme gespeende 'hollywood royalty' movie? Reken maar van yes!
De juiste film op de juiste moment voor mij dit weekend

Marriage Story
Goeie film, Driver en Johansson spelen echt wel de pannen van het dak. Enkel dat kind was rete annoying :unsure:

Uncut Gems
Weet niet goed wat te denken :unsure: Adam Sandler is zo irritant, wat ook de bedoeling is maar ik was echt zenuwachtig tegen het einde van de film. Nogal een abrupt einde ook.

Atomic Blonde
Wel genoten van deze. Beetje female Mission Impossible in Berlijn. Leuk gefilmd, lekker stylized ook. Ideaal voor een zondagavond.

Die jongen heeft daar miljoenen mee verdiend, niet slecht dus. Er zijn genoeg andere voorbeelden te vinden van acteurs die weinig variatie bieden op scherm, maar net door hun herkenbaarheid een fanbase hebben gekregen zodat ze voldoende "marketable" zijn.
True maar ook in die categorie vind ik hem meestal bij de minderen. Al was hij in Blade runner 2049 en La la land wel meer dan goed

Law abiding citizen 8/10

Leuke film, deftige acteurs
alleen het einde viel een beetje tegen, had liever gehad dat clyde zijn plan volledig was gelukt :)

The menu: wel entertainend en intrigerend in het begin. De ontknoping was wat rommelig imo.
Een groot verschil met de Marvel en Disney type films en series die ik anders kijk dus welgekomen.

- Glass Onion (2022) 6/10

- Mala Noche (1986) 7/10

- The Banshees of Inisherin (2022) 9/10

- Pokemon Detective Pikachu (2019) 5/10

- This Much I know to Be True (2022) 8/10

- Strange World (2022) 6/10

- The Menu (2022) 6/10

Terug
Bovenaan