PBR Streetgang
Well-known member
Agreed. Conan the Barbarian is fantastisch, Red Sonja helemaal niet.Wat @Conradus zei, Conan the Barbarian is awesome en een onderschatte parel. Red Sonja sucks balls. Dus als ge Conan al niet trekt...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Agreed. Conan the Barbarian is fantastisch, Red Sonja helemaal niet.Wat @Conradus zei, Conan the Barbarian is awesome en een onderschatte parel. Red Sonja sucks balls. Dus als ge Conan al niet trekt...
Imo één van de weinige films waar het 3D effect echt de moeite was. De film op zich was niet zonder mankementen maar toen die life tree aan flarden werd geschoten, kreeg ik toch een krop in de keel. Ik ben heel benieuwd naar het vervolg.Dat de film nog steeds een waanzinnig overdonderende ervaring is op een grote Oled met een soundbar op standje "aaargh" helpt ook wel.

waar heb je die kunnen zien? Komt toch pas volgend jaar uit?Tár
Wat een meesterwerk! Zou Cate Blanchett al niet zo vaak geschitterd hebben was dit de rol van haar leven. Meesterlijk gefilmd. Heerlijk gelaagd. Geen seconde te veel ook al duurde het 150+ minuten.
Is on demand al beschikbaar!waar heb je die kunnen zien? Komt toch pas volgend jaar uit?
Agreed. Conan the Barbarian is fantastisch, Red Sonja helemaal niet.

Film 1 is zeker niet zonder zonden. Snap ook volledig je kritieken.Ben voor een de maal aan de Harry Potter films begonnen. De boeken heb ik al meermaals verslonden, maar was nooit echt volledig fan van de films. In den tijd was ik er zowat tegen omdat ik de fantasie die ik in mijn hoofd had uit de boeken niet wou verbrotten, maar na de laatste boek dan toch tussen de soep en de patatten ooit eens allemaal gezien.
Nu ik de films met iets openere mind moet zien kan ik er misschien ook miijn eerlijke mening over geven.
Tot nu toe zit ik aan film 3 en deze is ook direct de beste van de 3.
De eerste was veel te kinderachtig (verstaanbaar, het zijn ook allemaal kinderen) en de acteerprestaties waren ook slecht en vaak redelijk cringe. Je voelde dat regisseur Chris Columbus net voor de take echt vroeg om zo of zo te kijken aan de kindertjes en dat voel je. Een wederkerende probleem voor mij is ook dat de films echt wel heel veel bronmateriaal geknipt hebben. Ik snap dat, het is een film dus je moet altijd knippen, maar ik vond het enorm jammer. Het voelt soms echt als een checklist die moet gebeuren. Ze volgen de boeken, maar er worden nogal wat hoofdstukken samen gesmeten zodat je als kijker weet wat je moet weten.
Soit, film 1 was niet echt goed, maar ook niet slecht. De sfeer zat wel goed, iedereen was nog wat zoekende, maar als ik hem dan met LOTR film 1 ga vergelijken dan is het grote verschil voor mij dat ik na LOTR voldaan was en hier bij HP1 blij was dat de film gedaan was ook al voelde hij soms gerushed.
Ook gezienTroll op Netflix. Geinige spektakelfilm, maar had wat weinig om het lijf. Kudo's aan de trol, ik had het er wel mee te doen.
De relatie tussen Diana en David verslechterde wel heel snel, hadden ze misschien wel wat beter kunnen uitwerken.