Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plezante podcast wel, ik wil Sven die 'Zillion' roept als ringtoneNaar de live opname van de Gremlins Strike back Filmpodcast geweest, alwaar we de double bill Fright Night-Braindead voorgeschoteld kregen
Had deze, wegens schijtluis al kind, beide nog niet gezien, dus erg van genoten
Zeker van Brain Dead dan, wat een hilarisch sterke film! Blij dat ik deze klassieker eindelijk zag
. Als je alle zaken die er in die film gebeuren zou opnoemen
. Met geweldig veel liefde gemaakt, dat er dan precies geen geweldig hoog budget was kan me niet schelen, de effects waren top en de schwung zat er zo goed in dat ik een heel groot deel van de film met een geweldige smile bekeken heb.- dead & Buried (1981) 8/10
- Tetsuo: The Iron Man (1989) 8/10

En weer een nieuwe "League of Heroes". Aan hoeveel zitten we nu? 6/10.
Is geleden van in de cinema.Interstellar
Voor de 8ste verjaardag maar een 8ste rewatch gedaan. Heerlijke film, een van mijn all time favorites.
11/10
James Gunn is gebombardeerd tot de Kevin Feige van het DC universe. Spijtige zaak voor de guardians maar als 1 man daar de boel op orde kan stellen![]()
Gaan kijken met de kids. Gelijk er 13 in een dozijn zijn zeker? Niets baanbrekend te zien. Pierce Brosnan staat er in sommige scenes voor spek en bonen bij. Raar zichtEn weer een nieuwe "League of Heroes". Aan hoeveel zitten we nu? 6/10.
Tgoh dat is imo geen garantie. Feige zijn rol is imo heel wat meer dan "gewoon" een regisseur. De Feige spelen is nog iets anders dan wat films regisseren en producen (wat Gunn wel zal kunnen). Er zal ook hopen politics en business bij komen zien binnen DC.James Gunn is gebombardeerd tot de Kevin Feige van het DC universe. Spijtige zaak voor de guardians maar als 1 man daar de boel op orde kan stellen
.wordIk kan Gunn enorm hard appreciëren, en zijn films zijn top. Maar een heel universum hoeft ook niet de toon van 1 maker te hebben, want een overdaad Gunn gaat ook snel vervelen. Imo is dat zelfs de fout die ze met Snyder hebben gemaakt, inzetten op 1 visie (en dat Snyder gewoon geen goede regisseur noch visionair is helpt ook niet).
Weeral zo streng! Ik vond hem niet super, maar wel leuk. Buizen zou ik nu niet doen.Malignant - 4/10
Idee en plottwist vond ik op zich wel cool, maar de uitvoering balanceerde steeds wat op het randje van te belachelijk. Deed me wat denken aan een totaal ontspoorde X-Files aflevering.