Ready or Not - 7.5/10
Lol, wat was dat
wist eerst niet goed wat ik ervan moest vinden en het was mij niet duidelijk welke sfeer men juist wou neerzetten met deze film. Plot sloeg eigenlijk ook nergens op. Na een tijdje werd duidelijk dat dit bijna een soort van Adams Family in een modern jasje is, met een vleugje Knives Out (film lijkt op geen van beiden, maar toch riep het hier iets van op, voor mij). Uiteindelijk is deze film gewoon batshit crazy, en heb er toch van genoten. Wat een geweldige moordscènes zitten er in.
The Wicker Man (origineel) - 6/10
Had redelijk hoge verwachtingen, maar werden niet helemaal ingelost... Kan me wel voorstellen dat dit 50 jaar geleden impact moest hebben.
Lol, wat was dat
wist eerst niet goed wat ik ervan moest vinden en het was mij niet duidelijk welke sfeer men juist wou neerzetten met deze film. Plot sloeg eigenlijk ook nergens op. Na een tijdje werd duidelijk dat dit bijna een soort van Adams Family in een modern jasje is, met een vleugje Knives Out (film lijkt op geen van beiden, maar toch riep het hier iets van op, voor mij). Uiteindelijk is deze film gewoon batshit crazy, en heb er toch van genoten. Wat een geweldige moordscènes zitten er in.The Wicker Man (origineel) - 6/10
Had redelijk hoge verwachtingen, maar werden niet helemaal ingelost... Kan me wel voorstellen dat dit 50 jaar geleden impact moest hebben.

) . Maar nog gezien: