En welke versie is het juist? Die van 96 minuten?Staat op the criterion channel, in hun 80's horror thema. Valt ook op het internet te vinden.
edit: nvm, net gezien dat het idd die van 96 minuten is.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En welke versie is het juist? Die van 96 minuten?Staat op the criterion channel, in hun 80's horror thema. Valt ook op het internet te vinden.
Is momenteel aan het streamen op Criterion Channel in hun '80s Horror selectieWaar/hoe gezien?
Via vpn dan?Is momenteel aan het streamen op Criterion Channel in hun '80s Horror selectie
Ik moet die nog steeds eens bekijken. Die maakte deel uit van een 3luik zeker? Is die ergens te bekijken en in welke volgorde?Pffff gisteren Split nog eens bekeken. Van begin tot het einde gekluisterd aan het scherm. Die cast is gewoon perfect: 2 hoofrolspelers tot aan de psychologe.
En deze scenes, gewoon wow
Unbreakable - Split - GlassIk moet die nog steeds eens bekijken. Die maakte deel uit van een 3luik zeker? Is die ergens te bekijken en in welke volgorde?
Qua verhaal is die wat plat, maar het is één van de mooiste films ooit gefilmd imo. Die weidse shots zijnLawrence of Arabia (1962)
Ik had er met alle lovende recensies misschien net teveel van verwacht. Ik was niet omver geblazen.

Qua shots zaten er inderdaad een paar mooie tussen. Ook voor die tijd was het wel mooi gebracht. In gedachten houdend dat er nog geen CGI was en het dus allemaal figuranten waren.Qua verhaal is die wat plat, maar het is één van de mooiste films ooit gefilmd imo. Die weidse shots zijn![]()