PBR Streetgang
Well-known member
of Fern GullyMet pocahontas was toch niks verkeerd?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of Fern GullyMet pocahontas was toch niks verkeerd?![]()
Iemand heeft duidelijk Pig en Mandy niet gezien…The Unbearable Weight Of Massive Talent
Cage kan dus ook grappig zijn. Een verademing tov zijn vorige misbaksels.
Uiteraard heb ik die 2 wel gezien en vooral Mandy vond ik indrukwekkend.Iemand heeft duidelijk Pig en Mandy niet gezien…
Wacht tot je Halloween Kills ziet...Halloween (2018)
Ik had indertijd de trailer gezien waarin 2 onderzoeksjournalisten Michael Myers gaan bezoeken in een instelling. Dat had me serieus warm gemaakt voor die film. Het origineel of andere sequels heb ik nooit gezien. Michael Myers was tot voor deze film een vreemde voor mij. En ik zal hem ook snel terug vergeten.
Die scene van in de trailer destijds was dan ook het enige 'spannende' aan de gehele film. Daarna gaat het heel snel bergaf waarbij logica en enig realisme volledig overboord gegooid worden.
Michael is ondertussen een oudere man. Kogels of omver rijden houden hem niet tegen. Snel is hij ook niet, maar z'n slachtoffers zijn gelukkig NOG trager en maken de meest absurd, domme keuzes. Ze lopen soms opzettelijk in z'n armen. Op 't laatste, wanneer iedereen verscholen zit in de burcht van oma, beslist de man van haar dochter eventjes om zomaar naar buiten te lopen. De 10 sloten op de voordeur die we zien in het begin van de film zijn spoorloos. De camera's en grootlichten die buiten hangen zijn er ook voor de show, want er wordt beslist om gewoon in de schuilkelder te kruipen. Weg tactisch voordeel. Een schuilkelder met 1 smalle trap als in- en uitgang. Was het wel niet de bedoeling om hem daar te krijgen zeker. It was a trap al along. Jezus Christus. Oma bakt er overigens niet veel van ondanks ze eigenlijk al haar hele leven traint voor dat moment.
Ik zag inderdaad dat er nog 2 sequels zijn of uitkomen.Wacht tot je Halloween Kills ziet...
Goh... Bij mij kriebelde het toch wat omdat ik Rob Zombies oudere werk wel kon appreciëren, maar na Lords of Salem was mijn interesse al een stuk minderWaarom je je eerst aan eender welke Halloweenfilm zou wagen die niet Carpenters origineel is, is mij een raadsel.

Geen populaire opinie maar ik vind Rob Zombie zijn Halloweens vrij goed.Goh... Bij mij kriebelde het toch wat omdat ik Rob Zombies oudere werk wel kon appreciëren, maar na Lords of Salem was mijn interesse al een stuk minder
Zijn Halloweens heb ik nog niet gezien.
Edit: ik had over het woord "eerst" gelezen, niet onbelangrijk.
Me too.Geen populaire opinie maar ik vind Rob Zombie zijn Halloweens vrij goed.
Omdat die toevallig passeerde op Netflix en ik gewoon beginnen kijken ben. Ik heb, sinds er kinderen zijn, nog maar weinig tijd om films te kijken. En als ik ene kijk, is dat in 2 of zelfs 3 keer omdat ik pas om 22u kan starten. En 't is nu ook geen reeks die mij aanspreekt.Waarom je je eerst aan eender welke Halloweenfilm zou wagen die niet Carpenters origineel is, is mij een raadsel.
Ik was er écht geen fan van.Bullet Train
One hell of a ride.
De visuals, de actie, de dialogen, alles zit gewoon goed aan deze film.