D
Deleted member 451
Guest
You can take that to the bankOf hoe Gino Richie afmaakt met die kurkentrekker. Prime Seagal!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
You can take that to the bankOf hoe Gino Richie afmaakt met die kurkentrekker. Prime Seagal!

What about Bobby Loepoh.en ik beloof dat je een week lang in je hoofd "anyone seen richy???" blijft na roepen![]()
YeshhWhat about Bobby Loepoh.
. Alleejong OUT FOR JUSTICE. Dat zou toch echt verplichte kost moeten zijn he hier. Ik stel voor dat iedereen die film deze week bekijkt, en uitgebreid hier bespreekt.

Ja ik wist ook niet meteen aan wie ik het kon aanraden, zat toch ook echt miserabel naar het scherm te kijken, maar ik vond het zeker niet gratuit of dergelijke. Leuk dat je het ook goed vond!Speak no Evil
Dankzij deze post was mijn nieuwsgierigheid geprikkeld, merci
Damn, wat een film.
Ik snap dat hij lang niet voor iedereen weggelegd is, is het type film waar ik fysiek wat ongemakkelijk van wordt (zoals ook Eden Lake, Funny Games, Creep,...)
Voor mij een 8.5/10
Ong Bak 1, man de nostalgie. Wat een film.Jep, ik ook, maar ik vond die moves nog wel vrij "silly" hoor.
en waar gebeurd zo te zien. thx ik ga hem es bekijken.![]()
Gestoorde film over een Duitse soldaat die een officiersuniform vindt en er vervolgens gebruik van maakt om mensen te misleiden, te vermoorden en laat vermoorden. Goed geacteerd en laat een (andere) zieke kant van de oorlog zien. 7/10.