Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind dat een meesterwerk, een van mijn favorieten uit de laatste jarengood time
wat een acteer prestatie van Robert Pattinson.
en nadien nooit meer dus was al veel vergeten. Terug enorm van genoten, ziet er nog steeds perfect uit 
9, wtfGisteren ook Avatar gezien in 3D. Had hem toen 9 keer in de bioscoop gezienen nadien nooit meer dus was al veel vergeten. Terug enorm van genoten, ziet er nog steeds perfect uit
Heb al zin in de tweede

Dat viel mij nu ook wel op in de imax zaal toen de trailer verscheen maar ik heb echt niks met 3D en dan schiet er toch niet veel overIk was toen echt bezeten van hoe goed die 3D was![]()
Pandora is een leuke wereld met veel mogelijkheden en als je je niet stoort aan de simpele opzet van het verhaal…Dat viel mij nu ook wel op in de imax zaal toen de trailer verscheen maar ik heb echt niks met 3D en dan schiet er toch niet veel over
Ah cool, ik was vroeger fan van Gavras’ videoclips die hij regisseerde, maar vond zijn speelfilmdebuut maar wat raar. Deze klinkt al meer up my alley.Athena (Romain Gavras, 2022) - 6.5/10
bij momenten een moderne variant op Assault on Precinct 13
En terecht ook alles klopte gewoon en wat een sfeer.Ik vind dat een meesterwerk, een van mijn favorieten uit de laatste jaren
Met pocahontas was toch niks verkeerd?als je je niet stoort aan de simpele opzet van het verhaal…