PurpleHeart
New member
Willy,s wonderland ... waarom ik hem uitgekeken heb??? Weet het eigenlijk zelf niet
Wss omdat ik zo een fan ben van nicolas cage
Je wou de "boss battle" niet missen
Die stelde trouwens teleur

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Willy,s wonderland ... waarom ik hem uitgekeken heb??? Weet het eigenlijk zelf niet
Wss omdat ik zo een fan ben van nicolas cage

Predator > de rest.![]()
The ultimate 80's heroes-thread
Ok naar aanleiding van Agony zijn post, es wat werk gemaakt van mijn hero's. Bedoeling is dat je een copy paste doet, en overal je punten bij zet, en dan delen door aantal films, om zo een score op 10 te hebben, welke jouw ultimate 80's hero is. Ik nam: Schwarzenegger - Stallone - JVCD -...www.beyondgaming.be
Tis meer als reactie op Koonut die films zoekt die lachwekkend slecht verouderd zijn. Daar zit Predator toch niet bij? Daarnaast:Predator > de rest.
*drops mic*
Dankzij deze post was mijn nieuwsgierigheid geprikkeld, merciSpeak No Evil
Pfieuw, heftig deze! Ik vond hem echt zeer goed, gaat dat zien!

Dik psyched voor deze!!Three Thousand Years of Longing - 8/10 (George Miller, 2022)
Heel mooie, goed geacteerde, visueel verbluffende film met een ontroerend verhaal dat zowel op een intellectueel als emotioneel niveau de bal raak slaat. Gaat dat zien!
Ah jammer. Dat is wel het ding met Anderson. Puur qua stijl kunt ge u altijd verwachten aan een gigacast, een licht opgefokt tempo en een obsessie met symmetrie en pastelkleuren. Verhaalsmatig is het wel altijd iets anders. Probeer eens French Dispatch of Life aquatic with Steve ZissouMoonrise Kingdom - Wes Anderson
Tweede Wes Anderson en hier heb ik me wat aan mispakt. Ik verwachte meer van hetzelfde na Grand Budapest Hotel, maar dit is toch een andere film. Uiteraard is het wel weer prachtig verfilmd en is het leuk om naar te kijken maar uiteindelijk zit er iets te weinig vlees aan.
Ik kan wel begrijpen dat film nogal onderkoeld of gewoontjes overkwam, maar ik denk dat dat de bedoeling wel was van Buñuel. Voor mij had die film echt de perfecte balans tussen het conventionele en het surreële. De surreële elementen worden hier vooral gebruikt om de grenzen te vervagen tussen wat echt is en wat fantasie. Misschien dat de hele film uiteindelijk één grote seksuele dagdroom van Severine is binnen haar leefwereld? Die ambiguïteit zou verloren gegaan zijn als Buñuel te ver gegaan was met de bevreemdende, droomachtige onderdelen. Ik vond het ook niet bepaald een opwindende film, maar op een manier wel erotisch omdat heel de film over verlangen en seksuele frustratie draait. Ik denk dat Buñuel en dus ook Severine niet echt geïnteresseerd zijn in de seks zelf, maar wel in de overgave eraan, het kunnen loslaten van de remmen. En dat werd heel goed weergegeven.Ik kan de recensie van dr strange op zich wel volgen en vind de liefde voor Tampopo hier (door meerdere mensen) erg fijn.
Waarom vond je Belle de jour sterk? Die heb ik recent ook gezien en vond dat vrij mager.
Ik ben dan weer meer fan van deze. Budapest Hotel natuurlijk ook heel goed maar Anderson is imo op zijn best wanneer hij de grens tussen humor en tragiek bewandelt, en dat voel ik heet meeste in zijn run van Tenenbaums tot Moonrise Kingdom.Moonrise Kingdom - Wes Anderson
Tweede Wes Anderson en hier heb ik me wat aan mispakt. Ik verwachte meer van hetzelfde na Grand Budapest Hotel, maar dit is toch een andere film. Uiteraard is het wel weer prachtig verfilmd en is het leuk om naar te kijken maar uiteindelijk zit er iets te weinig vlees aan.
Out For Justice.Hard to Kill
Ik was slaperig maar met mijn suffe kop wou ik toch nog wat tv zien. Ik dacht, Seagal zijn oud werk moet ondertussen wel hilarisch verouderd zijn. En gelijk had ik. Tegen dat hij uit zijn coma kwam had ik al een handvol keer goed gelachen, iets wat de gemiddelde moderne comedy niet lukt. Serieus demoeite om 90tal minuten te roasten. Als er nog iemand aanraders heeft, shoot.

Het concept vind ik zeer origineel en echt mijn ding, echter vond ik de film in zijn geheel een beetje tegen vallen.Crimes Of The Future
Nieuwe organen laten groeien als kunst/performance/sex en mensen die graag plastic eten.
Weird as shit zoals een Cronenberg hoort te zijn.
Wat voor een onnozele site is dat. Ik geef als genre horror/ sci-fi/ mystery in en ik krijg als resultaat Iron Man 3![]()
Goed gekozen, internetsite.
Ik moet hem nog eens kijken, maar hij krijgt toch al een 10/10.

Veel van zijn films kijk je voor de sfeer, de setting en zijn specifieke stijl. Er zit niet altijd een complex verhaal in maar wel een rode draad die doorheen de hele film loopt.Moonrise Kingdom - Wes Anderson

Jep, ik ook, maar ik vond die moves nog wel vrij "silly" hoor.Ong Bak 1 ook gezien en vond die ook wel goed.
Door de slecht reviews mij wel niet gewaagd aan de vervolgen.
Ik kijk wel graag naar goede martial arts films.
Of hoe Gino Richie afmaakt met die kurkentrekker. Prime Seagal!Out For Justice.
ik zou kunnen die 7 minuten durende bar scene waar hij zelfs een kerel in een staande klok mept, en een andere met een biljard bal in zijn zakdoen zijn tanden uitmept; kunnen posten.