Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Fellowship of the Ring. 6/10

Mja, weet niet goed hoe ik het moet verwoorden, ik vind die vaak nogal... naïef. Beetje flauw en te kinderlijk bij momenten.
omdat ik binnenkort aan de The Hobbit trilogie wil beginnen.
Dan treed ik de anderen hier bij, bereid je maar voor op 10 uur tijdverspillingMja, weet niet goed hoe ik het moet verwoorden, ik vind die vaak nogal... naïef. Beetje flauw en te kinderlijk bij momenten.

Gewoonweg niet doen. Zielloze CGI-diarree met een flinterdun verhaallijn. Like sour butter, scraped over too much stale bread.
picture upload
Nee echt niet, een boekje van nog geen 300 blz uitsmeren over 9 uur is een even slim idee als blind op de autostrade gaan rijden
Sorry maar hier kreeg ik bijna nen attack van.Nog een de LOTR trilogie bekeken omdat ik binnenkort aan de The Hobbit trilogie wil beginnen.
The Fellowship of the Ring. 6/10
The Two Towers. 8/10
The Return of the King. 7/10
Heb ook efkes mijn Letterboxd bekeken, daar gaf ik blijkbaar Fellowship 3.5* en beide andere 4*. Dus een 7/10 en 2x 8/10. Kan mij daar ook wel in vinden, dus bij deze hoop ik dat uw hartzeer een beeeeeetje weg is.Sorry maar hier kreeg ik bijna nen attack van.
Water uit mijn mond gekatapulteerd omdat ik was aan het drinken.
6/10 voor Fellowship betekent dat het op het zelfde niveau zou komen in mijn letterboxd als films zoals:
The Lost City
Death on The Nile (2022)
Eternals
Da Vinci Code
Star Wars the Last Jedi
Neem dat terug. NEEM DAT TERUG.
Hier kan ik nie mee om. Begin vapeurkes te krijgen.
*Maar half serieus, uiteraard zijn rating systemen voor ieder anders*