gamer5
Well-known member
Dat is inderdaad het enigste kritiekpunt dat ik wat had.Gewoon een top actie film zoals hij hoort te zijn, zonder te veel krediet te willen geven want uiteindelijk doen ze hier niets speciaal of uitzonderlijk. Dat vleugje romantiek dat eerder geforceerd overkomt, niets toevoegt en dus totaal overbodig is hadden ze er eigenlijk gewoon moeten uitlaten.
Ze was basically daar voor de emotionele momenten (relatie uitleggen tussen hem en goose zijn zoon, die flashback over goose, zijn ontslag) dus ik begrijp wel waarom ze er was maar had beter uitgediept kunnen worden. De "relatie" tussen hun 2 geloofde ik eigenlijk nooit.
Hoh, niets speciaal dat zou ik toch zo niet durven zeggen. Zoals gezegd gaat dit de laatste zijn in zijn soort. Die acteurs hebben 3 maanden training gehad in jets, die hun lichaam moest 7,5G's aankunnen. 90% van de beelden met de gevechtsvliegtuigen zijn echt de acteurs in het vliegtuig die die manoeuvres (of een variant ervan) doen. Dat wordt gewoon niet meer gedaan. Is ook een groot deel van waarom die film werkt, onbewust geloof je gewoon dat wat je ziet echt is.

Geen probleem, ieder zijn mening zeker. Zoals ik al eerder zei, vergeet niet dat deze film uit 2001 stamt hé, dus in die optiek zou ik toch durven zeggen dat dit toen als indrukwekkend mag beschouwd worden.