Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Zoveelste rewatch van een van mijn favoriete filmreeksen aan het doen:
Mission Impossible 3
Philip Seymour Hoffman als bad guy, heerlijk
Wat blijft het gebruik van die maskers ook altijd zo belachelijk cool.
Mission Impossible: Ghost Protocol
Voor mij opnieuw een dijk van een film. Spijtig dat Josh Holloway en Léa Seydoux niet meer screentime gekregen hebben.
Jeremy Renner is wel een beetje een miscast vind ik. Voor mij past hij niet in die MI-vibe. Wat ik wel niet goed begrijp:
Mission Impossible: Rogue Nation
Na Maggie Q in MI3 is Paula Patton uit Ghost Protocol nu verdwenen. Altijd wel raar als personages zomaar weggelaten worden.
Maar opnieuw, stevige actiefilm, lekkere stunts. Classic Mission Impossible. +1 voor Rebecca Ferguson
Mission Impossible 3
Philip Seymour Hoffman als bad guy, heerlijk

Wat blijft het gebruik van die maskers ook altijd zo belachelijk cool.
Mission Impossible: Ghost Protocol
Voor mij opnieuw een dijk van een film. Spijtig dat Josh Holloway en Léa Seydoux niet meer screentime gekregen hebben.
Jeremy Renner is wel een beetje een miscast vind ik. Voor mij past hij niet in die MI-vibe. Wat ik wel niet goed begrijp:
Brandt stopt als Field Agent omdat hij de vrouw van Hunt laten vermoorden heeft, maar uiteindelijk leeft die gewoon nog 

Mission Impossible: Rogue Nation
Na Maggie Q in MI3 is Paula Patton uit Ghost Protocol nu verdwenen. Altijd wel raar als personages zomaar weggelaten worden.
Maar opnieuw, stevige actiefilm, lekkere stunts. Classic Mission Impossible. +1 voor Rebecca Ferguson
.
.