Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je denkt dat die brainless is heb je niet goed opgelet denk ik.
Ik denk niet dat Disney dat snel zou doenStel u voor dat Michael Bay ofzo die onder handen krijgt.![]()

Nee hoor, ik ken de insteek van de film. En ik vind hem fun to watch, maar wel zo onnozel en over the top gebracht dat ik die boodschap moeilijk serieus kan nemen.Als je denkt dat die brainless is heb je niet goed opgelet denk ik.
Mja ik vind brainless toch echt niet de juiste benaming.Ik erken de cultstatus toch? Maar brainless over the top actieflick none the less.![]()
OK, IK ZAL ZE EENS BEKIJKEN EN ZIEN ALSOF IK MIJN MENING MOET BIJSTELLEN, OK?GE HEBT DE SHORTS NOGNI GEZIEN LINT, GA ZE KIJKEN OK.
Ik stoorde mij gigantisch dat ge overduidelijk zag dat het oude bompas waren die jonge mensen moesten spelen.Niet vandaag, maar eerder gisteren. The Irishman. Serieus lang verhaal, met momenten wat langdradig en de CGI om de acteurs jonger te maken is bij momenten goed, maar bij te veel momenten houterig. Verder wel genoten van de film.
Was mij tijdens het kijken zelfs niet opgevallen maar idd, redelijk wreed als je het zo ziet.Ik stoorde mij gigantisch dat ge overduidelijk zag dat het oude bompas waren die jonge mensen moesten spelen.
De CGI zelf is best wel ok. Maar ne bompa van 75 beweegt niet gelijk ne vent van 35, maar wel ... als ... jah als ne bompa van 75.
Bvb:
Ik had niet meteen op de CGI moeten vitten, maar eerder op de houterige DeNiro. Ook bij die scene vond ik het jammer dat ge duidelijk die voet naast het gezicht zag landen.Ik stoorde mij gigantisch dat ge overduidelijk zag dat het oude bompas waren die jonge mensen moesten spelen.
De CGI zelf is best wel ok. Maar ne bompa van 75 beweegt niet gelijk ne vent van 35, maar wel ... als ... jah als ne bompa van 75.
Bvb:
Bwoaaaaaaah dat vind ik een heel moeilijke vraag.Uit nieuwsgierigheid omdat de alien films hier zo dikwijls aan bod komen. Welke film vinden jullie hier het beste, Alien of The Thing van John carpenter?
Vind ik persoonlijk zelfs geen vraagUit nieuwsgierigheid omdat de alien films hier zo dikwijls aan bod komen. Welke film vinden jullie hier het beste, Alien of The Thing van John carpenter?

Starship Troopers is inderdaad een supertoffe popcorn flick, maar ook echt allesbehalve brainless in zijn felle kritiek op Amerikaanse militarisme en jingoisme. Het is net de sterkte van ST dat die beiden tegelijk kan zijn.Ik erken de cultstatus toch? Maar brainless over the top actieflick none the less.![]()
Ja ik weet het wel, maar vind het wel altijd interessant als je zo'n poll hebt met beste films ooit en die 2 films tegenover elkaar staan. Ik vind alien fantastisch, maar the thing is echt legendarisch voor mij.Dat is hetzelfde als vragen "Wat eet je het liefst, steak friet of stoverij friet?"