Amaai zoveel Prometheus love hier, niet verwacht.
NEE!!!!!!!Is het een meerwaarde ook de Alien vs Predators op te nemen in de serie?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NEE!!!!!!!Is het een meerwaarde ook de Alien vs Predators op te nemen in de serie?
Ik denk namelijk dat de fun van de film. vooral door Whedon komt. If anything is het Jeunet die er een onnozele brij van maakt door zijn typische stijl "half" door te voeren. Vier blijft echt wel een natte drol hoor.dankzij Jeunet's en Whedon's hand kijgt die iets speels
, hands down top 3 best Alien scenes materiaal!!!
).
I say!!!
.Good oneLeave your preconceptions in a vat of clonegoo and just play ball with it cuz in the end it all goes out the window.
Alien > Aliens > Alien³ > Alien: Covenant > Prometheus > Alien: Resurrection
Alien
Aliens
Alien 3
Prometheus
Covenant
Alien 4
Zelfde reden dat ik tussen die 2 twijfel, maar tegenovergestelde mening. Covenant heeft de betere sci fi insteek, zeker met heel dat David gedoe. Maar ze doen er toch net te weinig mee, daar hadden ze iets interessanters mee kunnen maken.Niet gemakkelijk om te kiezen tussen Covenant en Prometheus, beide hebben hun positieve en negatieve kanten. Puur op gebied van scifi en logica in het algemeen bevat Covenant een pak meer gaten dan Prometheus, maar at the end of the day vind ik die gewoon veel leuker om naar te kijken.

. Als ge uw geluid uitzet is dat eigenlijk een heel goede film
.De wereld is ondertussen van gedacht verandert, alien 3 is nu goed. Daar gaan we geen woorden meer aan vuil maken. It is known.
Tijd voor de redemption van Resurrection!
Akkoord Alien: Resurrection is duidelijk the odd one out tov de vibe van de franchise maar toch heeft die zn charmes. A:R is tongue in cheek schlock en veel minder serieus dan alles wat ervoor kwam maar dankzij Jeunet's hand kijgt die iets speels dat ik eigenlijk best nog kan smaken. Het setdesign alleen al is echt ongelooflijk smullen en praktisch genoeg om de film op zich te dragen. Maar ook de cast levert fantastische over the top prestaties af. Van de atypische kapitein Perlman tot de naieviteit van Winona Ryder en de cynische Pinon in zijn rolstoel. Om nog maar te zwijgen over het scene chewing smoelenwerk van Brad Dourif. Fun!
Alien heeft hetzelfde probleem als the matrix. De eerste (en in het geval van alien ook de tweede) waren zo fenomenaal goed dat ze voor altijd een schaduw werpen over hun opvolgers. Resurrections komt natuurlijk nog niet aan de hielen van het origineel maar die krijgt zoveel meer haat over zich dan die verdient. Die hielen waden met gemak over het gros van wat vandaag uitkomt als mega entertainment. Wat vandaag uitkomt vegen we al gemakkelijk onder de mat met "leuke film als je je brein uitschakelt" of "zo'n film kijk je niet voor het verhaal".
Waar zo goed als alle sequels vandaag zielloze inhoudsloze cashgrab misbaksels zijn, zie transformers, Fast and the Furious, ... krijgen die allemaal veel minder haat en in zekere zin een free pass omdat de originele films gewoon ok tot goed waren en we daar dus collectief niet al te veel van verwachten. Hell, zelfs the force Awakens was een ongeinspireerde paint by number affaire. Zeg van Resurrections (en ja ook Prometheus) wat je wil maar zielloos zijn ze niet. Ze hebben beiden serieuze mankementen maar ze zijn wel gedreven door een duidelijke visie die iets nieuws wou doen.
Het is nu 25 jaar geleden dat A:R in de zalen verscheen en het sentiment "dit is niet de alien die we kennen en al helemaal niet waar we ons aan verwacht hadden" zal mede door tijd en gewenning aan wat resurrections uiteindelijk wel was al veel minder spelen. Het is een proces dat Alien 3 ook nodig heeft gehad om aan appreciatie te winnen en ik denk dat zelfs Prometheus een gelijkaardig traject zal volgen.
De tijdgenoot van Alien, de Terminator franchise, die als een koppige ezel keer op keer op hetzelfde verhaal stoot zou hier van moeten leren. Helaas, de fletse been there done that terminator sequels kunnen enkel dromen ooit zo'n buiten de lijntjes kleurende flawed mess als A:R te evenaren.
Bij deze moedig ik iedereen aan Resurrections nog eens op te leggen.
Leave your preconceptions in a vat of clonegoo and just play ball with it cuz in the end it all goes out the window.
![]()
Visueel vind ik beiden wel cool, Prometheus heeft een meer klassieke, afgelikte look, terwijl Covenant wilder en romantischer aanvoelt (ik heb er ooit eens een stuk over geschreven, in de dagen wanneer ik probeerde een filmblog bij te houden, waar ik een vergelijking maakte met het werk van Jean-Pierre Ugarte). Maar voor mij is het vooral de silliness van Covenant die hem plezanter maakt, omdat ik er gemakkelijker mee kan lachen zonder dat dat pijnlijk aanvoelt.Zelfde reden dat ik tussen die 2 twijfel, maar tegenovergestelde mening. Covenant heeft de betere sci fi insteek, zeker met heel dat David gedoe. Maar ze doen er toch net te weinig mee, daar hadden ze iets interessanters mee kunnen maken.
Prometheus wint het dan voor mij ...
Moet zeggen dat ik ook hard twijfel tss Prometheus en Covenant, heb ze nu beide vlak na elkaar nog eens gezien, en hoewel voor mij Prometheus meer de serieuzere, spannende toer op gaat in de richting van het origineel en Covenant meer de avontuurlijke en actie toer opgaat zoals Aliens, was ik gewoon meer entertained door en tijdens Covenant. Ik vond die gewoon leuker en vlotter om te bekijken.Visueel vind ik beiden wel cool, Prometheus heeft een meer klassieke, afgelikte look, terwijl Covenant wilder en romantischer aanvoelt (ik heb er ooit eens een stuk over geschreven, in de dagen wanneer ik probeerde een filmblog bij te houden, waar ik een vergelijking maakte met het werk van Jean-Pierre Ugarte). Maar voor mij is het vooral de silliness van Covenant die hem plezanter maakt, omdat ik er gemakkelijker mee kan lachen zonder dat dat pijnlijk aanvoelt.
Ik had gehoopt dat ze meer gingen doen met het einde van Prometheus dan opnieuw met een nieuwe crew te starten in Covenant. Covenant nog maar 1x gezien toen die uitkwam in de cinema. Toen enorm teleurgesteld. Ik had het gevoel dat er veel meer in zat. Qua story had ik misschien de verkeerde verwachtingen. Wat wil je ook na zo'n einde? Prometheus was terug een stap in de goeie richting na Resurrection en die shitty AvP films, maar ging dan weer naar beneden met Covenant imo...

BG heeft dringend eenalléé ist weer van dat, die eindeloze alien zever
kdacht dat we die bij 9 lives achter gelaten hadden
for the record: alienSSSS > all
reactieknopje nodig.Als ge het maar weet!

YepIk heb nog geen enkele film uit die franchise gezien.
Random vraag maar werkt Prometheus als standalone film?