Die remake gaat een heel andere richting en stijl op dan de originele trilogie... but boy it's effectiveevil dead remake uit 2013
Als grote fan van de originele trilogie, deze film lang links laten liggen omdat ik er vanuit ging dat het sowieso een verkrachting zou zijn.
Boy was I wrong, echt zwaar van genoten.
7/10
.Ik vond die ook reuze meevallen. Vooral verhaaltechnisch en pacing mankeert er (heel) wat aan die film. Maar dat kon voor mij de charme, liefde, pret, nostalgie en leuke acteerprestaties niet wegnemen.Ghostbusters: Afterlife
Je hebt moviego'ers die nostalgie als iets slechts zien. En je hebt moviego'ers die wél van het leven kunnen genieten.
Want wat was dit een geweldige, fantastische, emotionele nostalgietrip van jewelste. Dit is hoe je de originele films eer aandoet, Paul Feig.
Stay puft marshmallow man/10
Wat zijn die foute dingen dan? Volgens mij staat T2 gewoon nog steeds als een huis, ook als die nu pas zou uitkomen.Terminator 2: Judgment Day (re-re-re-re... watch)
Plots verschenen op Netflix dus uiteraard nog eens bekeken. Wat een jeugdsentiment toch. En uiteraard doet hij wel wat dingen fout die in 1991 niet echt opvielen, maar nu wellicht not done zijn, maar who cares, right? 9/10
. Dat maakt het gewoon al een heel andere film als T2 imo.