Waves is idd 1 van de betere A24's.Waves (2019): 10/10
Na het zien van deze film... toch maar eens werk maken van de rest van A24.
Voor mij is deze 1 van mijn favoriete A24 :
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waves is idd 1 van de betere A24's.Waves (2019): 10/10
Na het zien van deze film... toch maar eens werk maken van de rest van A24.
No Time To Die
Ondanks dat de film dik 2 en een half uur duurt heb ik me niet verveeld.
De humor zit goed en de actie is er. Het laatste stuk is wat wel overkill als Bond als one man army erdoor gaat en Malek als bad guy stelt idd niet veel voor maar toch een van de betere Bond films voor mij.
Noomi is Zweeds toch?Ook Lamb 2021 gezien.
Bééééééh!
Meer béééééh in de eerste 40min, chapter 1, dan conversatie. De dieren tonen ook meer emotie en typische karaktertrekken dan de mensen zoals angst verwondering, nieuwsgierigheid etc. Dat was goed gedaan. De geboorte van 2 lammetjes was ook echt blijkbaar.
Maar dat is een beetje de premise van de film: een depressief boerenkoppel (die waarschijnlijk een kind verloor) op een remote Ijslandse boerderij welke een nieuwe start probeert. Metaforisch zit de film goed in elkaar.
Een trage atmosferische film die gestadig naar z'n eind conclusie kabbelt.
Noomi Rapace groeide op op zo'n boerderij blijkbaar. Ik dacht altijd dat ze Deens of Noors was, Ijslands dus ...
Nu tijd voor Pig 2021 dan.
Noomi is Zweeds toch?
Ze is idd Zweeds maar heeft in haar jeugd een aantal jaar in IJsland gewoond dus ze kan ook IJslands spreken.Ach klopt blijkbaar, Zweeds volgens imdb. Ik wa's dan toch ergens juist, was Zweden vergeten opsommen in Scandinavie.
Zo veel lijnen Ijslands heeft ze nu ook niet, maar ze deed het wel goed.

. Alleen maar gedrochten? Thor Ragnarok, Avengers infinity war nooit gezien?Chang chi en the legend of 10 rings
Die epic battle was wel kicken. Ik zat me af te vragen of dit nu een avenger alike film moest voorstellen of een lsd trip moest versterken, wat een setting.
Vond hem best wel OK hoor. Eens een marvel film die het ietwat over een andere boeg gooit, na de laatste 5 jaar enkel maar gedrochten te hebben afgeleverd.
grote fan van de marvel films, maar tegenwoordig is het hit or meh. Shang-chi was voor mij hit, black widow een meh. daarvoor was de laatste hit voor mij infinity war. altijd wel aangename films, daar niet van.Alleen maar gedrochten? Thor Ragnarok, Avengers infinity war nooit gezien?
Spider-Man into the Spider-verse zou ik samen met de LEGO Batman movie zelfs omschrijven als de beste superhero movies van de laatste jaren.Iron Man 3 vond ik niet zo goed, en Winter Soldier niet gezien. Zelf vond ik Deadpool ook nog heel goed. Beste Marvel film is imo hands down Spider-Man: Into the Spider-verse.