Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is een beetje harsh, maar ik begrijp wel waar je vandaan komt. David Lynch's Dune is zeer klungelig en fan as I am, ik zou het geen geslaagde adaptatie van het verhaal van Dune noemen. Dat doet de nieuwe Villeneuve film al veel beter, en kijken zonder voorkennis kan zeker. Maar weet wel dat dit eigenlijk maar het eerste deel is van een tweeluik, en het verhaal dus halverwege stopt.Blijf gewoon maar weg van de Lynch film.
Ik vond die ook nog wel goed. Mooie productie over een strijdperk dat hier niet zo gekend is.De Slag om de Schelde - 7/10
Ik vond dit ook een vermakelijke misdaadfilm, maar had in het begin wat "last" van het camerawerk. Er zat precies een rare vervorming op het beeld in bepaalde shots, zeker wanneer de camera bewoog. Heb jij dit ook opgemerkt? Ik neem aan dat het intentioneel was?No Sudden Move - 7/10 (Steven Soderbergh, 2021)

Film die je aan het denken zet he. Vond ik er persoonlijk wel leuk aan na mijn eerste viewing.Blade Runner: (voorlopig) 6/10, zonder enige voorkennis aan begonnen maar wel totaal iets anders van verwacht. Ik ben (nog) niet helemaal mee, maar ik lees overal dat dat niet abnormaal is na de eerste viewing.