Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Amazon misschien? Hebben juist de reeks opgekocht als ik mij niet vergis. Anders eens zien of er geen bib in de buurt is die de dvd's liggen heeftnatuurlijk zijn de oude bond films nergens te streamen. De Somalische kust wordt aantrekkelijk.
Aww hell yesRiz Ahmed als Bond![]()
nog aant zien of ik de bluray set ergens op de kop kan tikken. dan zal ik wel de blurayspeler terug moeten installeren, dat ding gebruik ik niet vaak.Amazon misschien? Hebben juist de reeks opgekocht als ik mij niet vergis. Anders eens zien of er geen bib in de buurt is die de dvd's liggen heeft
Ga em binnekort ook is in huis halen. Op amazon 57 euro voor alle 24nog aant zien of ik de bluray set ergens op de kop kan tikken. dan zal ik wel de blurayspeler terug moeten installeren, dat ding gebruik ik niet vaak.
Riz Ahmed als Bond![]()
AgreedRiz Ahmed als Bond![]()
Bij deze hebben wij beslist dat het Riz Ahmed wordt. Wie stuurt het door naar de productie?Agreed
@PBR Streetgang heeft in de film sector gewerkt, dus het lijkt mij logisch dat hij zijn Hollywood contacten aanspreekt. Make it happen PBR !!Bij deze hebben wij beslist dat het Riz Ahmed wordt. Wie stuurt het door naar de productie?
No Time to Die (2021) - 6/10
Dit had zo veel beter kunnen zijn als ze er een bepaald geforceerd personage gewoon niet hadden ingeschreven. Schrap dat personage volledig en je hebt niks aan de film veranderd, dus dan begin je je af te vragen waarom ze dat personage erin hebben gestoken. En dan zie ik niets anders dan het manipuleren van je publiek om nadien een discussie te ontlokken. En dat vind ik vuil.
Heb je het over de dochter of over de nieuwe 007?
EN BOND STERFT NOOIT. Fuck da
Ikzelf kon wel begrip voor opbrengen voor de nogal straffe keuzes die gemaakt werden, maar tegelijk vind ik dat ze nogal veel pluimen in het gat/op de hoed (schrappen wat niet past) van Craig gestoken hebben. Bij de vorige Bond acteurs was dat veel minder of zelf niet het geval
Daarnaast worden ook nog eens Blofeld én Leiter 'vermoord', wat ook mss overbodig was
Ze hadden mss beter Swann laten sterven, zodat Bond alleen voor zijn dochter moest zorgen