Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker 8/10! Voor mij persoonlijk 1 van mijn favoriete actiefilms.Predator (de eerste): zalig dat jaren 80 over the top macho gedoe met Arnie en zijn bodybuilding groepje dat mocht acteren.
dat kunt ge zelf geen punten geven zo'n film![]()

Blijft mijn favoriete 80's actiefilm. Verveelt nooit. Get to da choppaa!Predator (de eerste): zalig dat jaren 80 over the top macho gedoe met Arnie en zijn bodybuilding groepje dat mocht acteren.
dat kunt ge zelf geen punten geven zo'n film![]()
Uhm, in welke zin. Dat deze slechter of beter is dan Koreaanse films.Minari 8/10. Ni alle Koreaanse films zijn evengoed duidelijk
Tameijk saai, mooi gefilmd en goed geacteerd, daar niet van.Uhm, in welke zin. Dat deze slechter of beter is dan Koreaanse films.
Ten tweede, Minari is niet eens een Koreaanse film, maar gewoon een Amerikaanse film en productie. Ik moet hem wel nog eens zien. Maar volgende maand ging ik op een ander forum meedoen met een Koreaanse maandchallenge. Ik zal deze dan ook wel eens kijken.
@PBR Streetgang do your thing!Fight Club
6/10
Het gaat erom dat beide (1 persoon eigenlijk) minimalisten worden en dus niet afhankelijk meer worden/zijn van materialisme en of willen werken voor dit. Dan wordt het zelfs een beetje Mr.Robot wegens willen opblazen van grote creditcard bedrijven (zie E-corps, Mr. Robot) om alles terug op nul te zetten. Echter snap ik het vechten niet? Wat heeft het vechten te maken met u te veranderen in minimalist ? of leven in een shithole en u tanden wassen met vuil water en praktisch ziektes te krijgen? Het "mindless" volgen/leger te krijgen. Dat ging eerlijk gezegd mijn pet te boven..
Fight Club
6/10
Het gaat erom dat beide (1 persoon eigenlijk) minimalisten worden en dus niet afhankelijk meer worden/zijn van materialisme en of willen werken voor dit. Dan wordt het zelfs een beetje Mr.Robot wegens willen opblazen van grote creditcard bedrijven (zie E-corps, Mr. Robot) om alles terug op nul te zetten. Echter snap ik het vechten niet? Wat heeft het vechten te maken met u te veranderen in minimalist ? of leven in een shithole en u tanden wassen met vuil water en praktisch ziektes te krijgen? Het "mindless" volgen/leger te krijgen. Dat ging eerlijk gezegd mijn pet te boven..
En toch is het geen Koreaanse film, want het speelt zich af in de VS.Tameijk saai, mooi gefilmd en goed geacteerd, daar niet van.
Als een film 80% gesproken is in Koreaans, en het weinige Engels met een Koreaans accent is, dan vind ik dat een Koreaanse film.
Fight Club is geen gemakkelijke. De uiteindelijke boodschap, of liever, het gebrek aan een duidelijke boodschap, is de meeste kijkers ontgaan bij deze film. Ik denk dat het belangrijk is om Fight Club te zien als een gitzwarte komedie. Een verhaal over een cynische insomniac die duidelijk een boontje heeft voor de hopeloze Marla, maar zijn gevoelens niet kan plaatsen/ze niet wil toegeven omdat hij zichzelf te braaf/flauw acht. Enter Tyler, de knappe en gespierde man die zich kleedt in stijl en 'in the moment' leeft zoals Marla dat ook doet.Fight Club
6/10
En bij deze Cronos ook bekeken! del Toro zijn films liggen mij wel, al liggen zijn recentere films mij net iets meer.El espinazo del diablo : 7,5/10
Enkel nog Cronos bekijken en dan heb ik alle "del Toro" films gezien.
Vond Kano eigenlijk nog het enige personage die iets van de film maakte.Mortal kombat ( nieuwe ) hadden nog een code voor gratis film en was wel benieuwd. Gamefilms zijn al meestal niet echt goed en deze kan je perfect in dat rijtje zetten.
3/10