Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Wil ‘m ook heel graag zien (want ‘tankfanaat’) maar overal lees ik ‘wtf einde’. Dus zeer benieuwd. 😄
Idem. Fury en T-34 vond ik wel goed en sommigen vinden Der Tiger tegenslagen en dat we het beter kunnen houden op de storyline met de Tiger van Battlefield V. Wie weet is het ooit mogelijk om via AI semi-realistische films te maken met Jagdtigers en Jagdpanthers.

Een nieuwe Sink the Bismarck! zou ik ook geweldig vinden.

Dawn of the dead (2004)

was al even geleden at ik hem zag. blijft best wel één van de betere zombie films van de afgelopen 30 jaar.

Idem. Fury en T-34 vond ik wel goed en sommigen vinden Der Tiger tegenslagen en dat we het beter kunnen houden op de storyline met de Tiger van Battlefield V. Wie weet is het ooit mogelijk om via AI semi-realistische films te maken met Jagdtigers en Jagdpanthers.

Een nieuwe Sink the Bismarck! zou ik ook geweldig vinden.

T-34 nooit gezien, de moeite?

En BFV heb ik in m’n bezit maar singleplayer nooit gespeeld… 🤐

Civil War (2024) - 6/10

Had er, gelet op de situatie van de laatste jaren, meer van verwacht. Op de laatste scene na, die ik wel goed vond, was dit een vrij saaie vlog van saaie mensen in een oorlogsgebied, doorspekt met wat over the top drama met als orgelpunt de redding aan het massagraf :laugh:

David Bowie: The Final Act: een documentaire. Voor een documentaire die over de 'final act' gaat iets te veel stukken over de jaren '70. En iets te lang over Tin Machine. De jaren '90 worden voor een groot stuk genegeerd net als de jaren '00. Kon beter.

Der Tiger : Raar einde, voor de rest goede film. De scene met de mijn was de beste. 6/10

Excalibur
: Mooie film over de Arthur legende, oogde wel gedateerd helaas. 6/10

Robin Hood
(2010) : Actievolle film, lang geleden dat ik deze nog had gezien. Buiten een paar minpuntjes vond ik dit wel een leuke film om te volgen. 7/10

The Revenant
: Nog is rewatchke van gedaan. Dijk van een film en performances. Die staar op het einde gaat altijd door merg en been bij mij. 8/10

The Revenant : Nog is rewatchke van gedaan. Dijk van een film en performances. Die staar op het einde gaat altijd door merg en been bij mij. 8/10

Gisteren voor het eerst gezien. Misschien de beste vertolking van Tom Hardy tot op heden en verdiende oscar voor Dicaprio. De still-shots zijn ook echt een visueel genot. De hele film is zo "natuurlijk" in beeld gebracht met "normale" belichting dat het allemaal zo echt aanvoelt.

Kort hiervoor nog eens The Grey gezien wat zeker geen vreselijke film is(die eerder uitkwam), maar het voelt echt wel aan als "We have Revenant at home!"

Gisteren voor het eerst gezien. Misschien de beste vertolking van Tom Hardy tot op heden en verdiende oscar voor Dicaprio. De still-shots zijn ook echt een visueel genot. De hele film is zo "natuurlijk" in beeld gebracht met "normale" belichting dat het allemaal zo echt aanvoelt.
vond hem echt veel te lang duren...

Dan vond ik The Grey eigenlijk veel interessanter en intenser.

Terug
Bovenaan