Damn ik heb hier zulke hoge verwachtingen van maar heb nog niet de kans gehad van hem te zien. Worst Person in the World vond ik fantastisch.De waarheid.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn ik heb hier zulke hoge verwachtingen van maar heb nog niet de kans gehad van hem te zien. Worst Person in the World vond ik fantastisch.De waarheid.
Ow yeah, misschien wel een van mijn favoriete films van de laatste tien jaar.Upgrade (2018) - 4.5/5
Holy shit, wat een ontdekking en een thrill ride van jewelste was Upgrade. Had er nog nooit van gehoord en heb hem dus echt per toeval ontdekt.
Een soort van Black Mirror meets Blade Runner meets Robocop, super brutaal en sfeervol, en net op het randje van 'goofy', maar ze komen er volledig mee weg imo. Lijkt me wel echt een love it or hate it film.

destijds als 14-jarige puber in de cinema gaan zien en danig onder de indrukHeavenly Creatures (Peter Jackson, 1994)
Deze kleinschalige film toont een extreem obsessieve vriendschap tussen twee adolescente giechelmeisjes (met een jonge Kate Winslet en Melanie Lynskey), die uitmondt in een morele versmelting.
De kijker wordt meegenomen in de levendige verbeelding van de twee meisjes. Uiteindelijk leidt hun fantasie tot een ethische vrijbrief.
Wat op einde gebeurde heeft iets onvermijdelijks: je kreeg het gevoel dat dit wel moést gebeuren. Omdat die twee meisjes reeds zó versmelt waren met elkaar, onstond hun medeplichtigheid eigenlijk al vóór de daad. De vraag is dan: is dat wel waar dat dit onvermijdelijk was, of is dat een leugen die deze film vertelt?
De film is gratis beschikbaar op YouTube.