Voor het eerst de kinderen mee naar de cinema genomen, voor Zootropolis 2. De kinderen blij, en ik vond het zelf ook best een fijne film.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je Nostalgia al gezien? Ik één keer en vond die fenomenaal, maar buiten de heen-en-weer met de kaars, herinner ik me niks meer van die film. Had die zelfs een plot?Het jaar begonnen met de double feature
Nostalghia
Bridget Jones's Diary
Nee, was naast Offret de enige van zijn langspeelfilms die ik nog moest zien. Uit het plot haal ik enkel het thema - eenzaamheid - en dat is meestal genoeg voor zijn films. Wanneer deze in de cinema speelt, ga ik sowieso eens langs, zo deed ik hetzelfde met bv. Mirror.Had je Nostalgia al gezien? Ik één keer en vond die fenomenaal, maar buiten de heen-en-weer met de kaars, herinner ik me niks meer van die film. Had die zelfs een plot?
Hoe oud zijn ze?Voor het eerst de kinderen mee naar de cinema genomen, voor Zootropolis 2. De kinderen blij, en ik vond het zelf ook best een fijne film.
7 en 6Hoe oud zijn ze?
ik begin deze maand met mijn zoontje van 5,5 naar de smurfen geweest, ook eerste keer cinema voor hem. Goed dat er een pauze was dat ie efkes kon gaan rondcrossen maar voor de rest wel geboeid gekeken.7 en 6
) en serieuziteit die 100 minuten lang amusant blijft. De 90s-CGI is iets spaarzamer gebruikt en stoort niet echt voor het soort film dat dit is.The Mirror is ronduit geniaal. Mogelijk zelfs mijn favoriete film. Moet hem nog eens terugzien, dat is weer even geleden.Nee, was naast Offret de enige van zijn langspeelfilms die ik nog moest zien. Uit het plot haal ik enkel het thema - eenzaamheid - en dat is meestal genoeg voor zijn films. Wanneer deze in de cinema speelt, ga ik sowieso eens langs, zo deed ik hetzelfde met bv. Mirror.
Ik heb alle lord of the rings twee maal gedaan (zat tien jaar tussenIemand al eens zo cinemainconcert gedaan? Is dat de moeite?
) en Gladiator ook. Ik vind het absoluut de moeite, maar er zijn sowieso heel veel films waar ik naar de cinema ga voor het geluid en/of de prachtige shots meer dan het verhaal.
Ook gaan kijken, inderdaad onderhoudende film.Voor het eerst de kinderen mee naar de cinema genomen, voor Zootropolis 2. De kinderen blij, en ik vond het zelf ook best een fijne film.
De waarheid.Sentimental Value
Nou, film van het jaar I guess.