Excuseer?vind ik Renate Reinsve een stomme trut

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Excuseer?vind ik Renate Reinsve een stomme trut

Ja. Ik zag ooit een screening van "The Worst person in the world" op het Filmfest Gent en ze was toen live aanwezig bij de screening. Na de film werd een interview gedaan met haar vooraan in de zaal en mensen in de zaal mochten ook vragen stellen. Om het wat op gang te trekken, was er iemand van filmfestival Gent om het interview af te nemen. Die man stelde wat vragen aan haar mbt de film en toegegeven, zijn vragen waren nu niet next level, maar ook niet compleet debiel. Ze is die man daar belachelijk beginnen maken met de vragen die hij stelde, eerst door vooral intonatie in haar antwoorden, maar daarna ook door gewoon aan te geven dat hij - IMO onterecht - dwaze vragen stelde, ze deed dit op een heel bitchy manier en maakte die man belachelijk voor de hele zaal, als in "ga je nu echt MIJN tijd verspillen door hier zulke onnozele vragen te stellen, ze zouden u beter ontslaan". Ze zei dit niet expliciet, maar het droop er vanaf. Ik vond dit totaal ongepast en onprofessioneel. Het werd zo erg dat een aantal mensen in de zaal op haar kar sprongen en die man er ook begonnen op aan te spreken.Excuseer?![]()
).Yikes, da's minder... Ik was een beetje verliefd geworden op haar in The Worst Person..., hoewel ze daar niet eens een aangenaam personage speelt, maar ze had een zekere uitstraling.Ja. Ik zag ooit een screening van "The Worst person in the world" op het Filmfest Gent en ze was toen live aanwezig bij de screening. Na de film werd een interview gedaan met haar vooraan in de zaal en mensen in de zaal mochten ook vragen stellen. Om het wat op gang te trekken, was er iemand van filmfestival Gent om het interview af te nemen. Die man stelde wat vragen aan haar mbt de film en toegegeven, zijn vragen waren nu niet next level, maar ook niet compleet debiel. Ze is die man daar belachelijk beginnen maken met de vragen die hij stelde, eerst door vooral intonatie in haar antwoorden, maar daarna ook door gewoon aan te geven dat hij - IMO onterecht - dwaze vragen stelde, ze deed dit op een heel bitchy manier en maakte die man belachelijk voor de hele zaal, als in "ga je nu echt MIJN tijd verspillen door hier zulke onnozele vragen te stellen, ze zouden u beter ontslaan". Ze zei dit niet expliciet, maar het droop er vanaf. Ik vond dit totaal ongepast en onprofessioneel. Het werd zo erg dat een aantal mensen in de zaal op haar kar sprongen en die man er ook begonnen op aan te spreken.
Ik had zoveel medelijden met die man dat ik overwoog om de micro te nemen die in de zaal rondging en er haar te vragen waar ze mee bezig was en dat dit niet ok was tav die man (die gewoon zijn job deed), en ik ben van nature een introvert persoon dus voor een grote zaal spreken ligt niet echt in mijn comfortzone (wat ook maakt dat ik het niet gedaan heb), alleen het feit dat ik het overwoog betekent dat mijn rechtvaardigheidsgevoel heel erg hard werd aangesproken.
Dus ja, sindsdien heeft ze afgedaan.
Het was een vreemde gebeurtenis, want ik had ook tijdens die film totaal geen sympathie met haar personage en toen bleek ze precies gewoon dat personage te zijn in het echt (mss was het method acting en deed ze gewoon verder als zijnde dat personage na de film).

Ja. Ik zag ooit een screening van "The Worst person in the world" op het Filmfest Gent en ze was toen live aanwezig bij de screening. Na de film werd een interview gedaan met haar vooraan in de zaal en mensen in de zaal mochten ook vragen stellen. Om het wat op gang te trekken, was er iemand van filmfestival Gent om het interview af te nemen. Die man stelde wat vragen aan haar mbt de film en toegegeven, zijn vragen waren nu niet next level, maar ook niet compleet debiel. Ze is die man daar belachelijk beginnen maken met de vragen die hij stelde, eerst door vooral intonatie in haar antwoorden, maar daarna ook door gewoon aan te geven dat hij - IMO onterecht - dwaze vragen stelde, ze deed dit op een heel bitchy manier en maakte die man belachelijk voor de hele zaal, als in "ga je nu echt MIJN tijd verspillen door hier zulke onnozele vragen te stellen, ze zouden u beter ontslaan". Ze zei dit niet expliciet, maar het droop er vanaf. Ik vond dit totaal ongepast en onprofessioneel. Het werd zo erg dat een aantal mensen in de zaal op haar kar sprongen en die man er ook begonnen op aan te spreken.
Ik had zoveel medelijden met die man dat ik overwoog om de micro te nemen die in de zaal rondging en er haar te vragen waar ze mee bezig was en dat dit niet ok was tav die man (die gewoon zijn job deed), en ik ben van nature een introvert persoon dus voor een grote zaal spreken ligt niet echt in mijn comfortzone (wat ook maakt dat ik het niet gedaan heb), alleen het feit dat ik het overwoog betekent dat mijn rechtvaardigheidsgevoel heel erg hard werd aangesproken.
Dus ja, sindsdien heeft ze afgedaan.
Het was een vreemde gebeurtenis, want ik had ook tijdens die film totaal geen sympathie met haar personage en toen bleek ze precies gewoon dat personage te zijn in het echt (mss was het method acting en deed ze gewoon verder als zijnde dat personage na de film).
Wat maakt dat je dat denkt?Denk eerder dat ze daar als haar personage was
Ik ga al jaren niet meer naar de cinema zonder mijn oordoppen, het is niet aangenaam om daar te zitten met doppen in je oren, maar twee uur een film die véél te hard staat is dat nog veel minder.Blij dat ik niet de enige was. Wij hebben hem gezien in Kinepolis Leuven (zaal 7) en geluid was echt veel en veel te luid. In die mate dat ik er iemand voor ben gaan aanspreken. Iets wat ik normaal nooit zou doen, maar dochter was erbij en had er echt last van.
"Ja sorry meneer, we hebben dat nog al gehoord maar die film is gewoon luid. Ik zie hier op mijn scherm dat onze paramaters al op medium staan maar ik zal het nog eens melden aan iemand". Paar minuten erna leek het precies toch wel beter te zijn. Harder geluid speelt bij mij allerminst een rol bij de immersie in een film, integendeel.