Dat ze gans het mysterie rond de Predator hebben uitgehold nu. Hij kan praten, hij maakt halve mopjes, hij heeft trauma’s,… Daar kon ik mij echt niet over zetten.Zonder spoiler (indien mogelijk). Wat vind je dan onzin?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ze gans het mysterie rond de Predator hebben uitgehold nu. Hij kan praten, hij maakt halve mopjes, hij heeft trauma’s,… Daar kon ik mij echt niet over zetten.Zonder spoiler (indien mogelijk). Wat vind je dan onzin?
Het praten, daar heb ik geen probleem mee. Ze hadden al hun eigen geschreven taal ( die aftelklok).Dat ze gans het mysterie rond de Predator hebben uitgehold nu. Hij kan praten, hij maakt halve mopjes, hij heeft trauma’s,… Daar kon ik mij echt niet over zetten.
Ik kan me hier in vinden. Zoals met bijna alle films van Del Toro die niet Pan's Labyrinth zijn amuseerde ik me tijdens het kijken en verwacht ik dat Frankenstein vrij snel uit m'n hoofd gaat gaan. Kort na de aftiteling merkte ik dat de film me niet echt fel had beroerd.Del Toro's Frankenstein.
Exact wat ik ervan verwachtte: een klassiek monster-verhaal met een mooie boodschap in de unieke visie van Del Toro. 2,5 uur vliegen voorbij, goed geacteerd, mooie sets... Een beetje bedenkelijke CGI met momenten, maar das te vergeven.
Ik bedenk wel dat ik een beetje het gevoel heb gelijk bij de laatste zoveel Del Toro films gelijk Pinnochio, hellboy en Shape of water. Simpel verteerbare films met een fijne visuele flair, maar het blijft zelden echt langer dan een dag of twee bij me hangen.
Zo stel ik me toch de vraag of/wanneer hij echt een meesterwerk of gewoon een film boven zijn eigen gemiddelde maakt.
Ik vond het "monster" in de film wel een tragische figuur, maar niet in die mate hoe dat in het boek wordt beschreven. Het boek is echt sterk.Ik kan me hier in vinden. Zoals met bijna alle films van Del Toro die niet Pan's Labyrinth zijn amuseerde ik me tijdens het kijken en verwacht ik dat Frankenstein vrij snel uit m'n hoofd gaat gaan. Kort na de aftiteling merkte ik dat de film me niet echt fel had beroerd.
Elordi was echt goed maar ik was een beetje teleurgesteld in Oscar Isaac en in mindere mate in Mia Goth (die ook wel minder had om mee te werken). Ik heb het boek lang geleden gelezen en heb het gevoel dat deze adaptatie relatief waarheidsgetrouw is vergeleken met andere verfilmingen maar tegelijk ook niet? De film komt me meer simplistisch over, enerzijds door een paar aanpassingen aan het verhaal, anderzijds omdat de personages in het boek in mijn herinnering meer ambigu waren in plaats van zo duidelijk goed of slecht als Del Toro ze neergezet heeft.
Ja, die is inderdaad goed! Er zou ook een vervolg zijn dat minder goed is onthaald.The Man From Earth 8.5
Een low budget sci-fi praatfilm.
Super interessant onderwerp met geweldige dialogen tussen de personages. Dikke aanrader!
Staat volledig op YouTube voor de geïnteresseerden.
Ja klopt, het vervolg is niet goed.Ja, die is inderdaad goed! Er zou ook een vervolg zijn dat minder goed is onthaald.
1 van de meest ondergewaardeerde acteurs van het moment!Split 7.5
Moet je eigenlijk eens gezien hebben, puur om deze masterclass acteren van James Mcavoy te zien. Scene midfilm bij de psycholoog waarin hij switcht tussen persoonlijkheden heb ik effectief eens gestopt en herbekeken omdat ik danig onder de indruk was.
Disney. Wat had je verwacht? Die moeten altijd een paar agendapuntjes kunnen afvinkenPredator Badlands.
Op zich ok als film maar een heuse aanfluiting van het predator genre. We zijn ver afgedwaald van het origineel als je een onzekere tiener laat opdraven met paniekaanvallen en daddy-issues...
Chapeau eigelijk hoe ze zelfs in deze franchise zo'n dingen weten binnensmokkelen.
De sequel is een saaie draak!Snow white and the huntsman (rewatch)
visueel een pareltje, film gaat ook vlot vooruit. wil nu wel es die prequel ook zien.
Misschien zal de film nog vertoond worden in het Cinema Now programma van De Cinema op het Mechelseplein. Voorlopig staat het niet op hun kalender maar is wel het type film dat ze zouden spelen.Ik heb hem niet gezien dus ik zit eigenlijk in het verkeerde topic maar ik zou graag eens naar Two Prosecutors gaan kijken in het Antwerpse.
Vertoningen in Gent en Leuven vind ik wel maar in Antwerpen vind ik niets terug in Cartoon's, Lumière,...
Zijn er evt nog obscure zalen waar ik meer geluk kan hebben?
Ik had al eens gescrolled door de programmatie van de Studio maar nog niets gezien. Ik zal het in het oog houden, bedankt!Misschien zal de film nog vertoond worden in het Cinema Now programma van De Cinema op het Mechelseplein. Voorlopig staat het niet op hun kalender maar is wel het type film dat ze zouden spelen.