Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?
ontzettend krachtige en spannende film over een groep joden die onmenselijk behandeld worden door de nazi's, en die een plan bedenken om te ontsnappen, en de wereld kenbaar te maken wat er zich daar afspeelt.
Op zich zitten er nog best goede stukken en ideeën in, met zelfs een leuke twist, maar de totaal lachwekkende manier waarop die appendage in beeld wordt gebracht doet volledig afbreuk aan de rest van de film. 5.5/10
Sweet Jesus, wat een verschrikkelijke snertfilm. Elke keer weer dezelfde rommel die ze afleveren. Alweer een bio-bedrijf als antagonist, alweer irritante kinderen waarvan je hoopt dat ze zo snel mogelijk als ontbijt of tussendoortje dienen. 2 non-verhalen die ze in 1 film gepropt hebben, CGI die er slechter uitziet dan de eerste film. De D-Rex brengt 0,0 bij aan het verhaal. Ahja, en er is nog maar eens een eiland waar dino's geprept werden voor het echte eiland.
En opnieuw hetzelfde riedeltje "Dino's zijn saai geworden, niemand heeft er nog interesse in". Bitch, er is geen enkele realiteit waar mensen ooit interesse zouden verliezen mochten er terug echte dino's zijn.
Ik lees hier vaak dat CGI minder is maar ik heb de film pas gezien en ik heb toch niks gemerkt van slechte CGI.
Welke stukken dan?
Maar ik moet u wel gelijk geven, die film is zooooo slecht. Letterlijk alles is slecht:
-Het verhaal.
-De meeste dino-scenes zijn lame en zwak uitgewerkt
-Scarlett Johansson die echt wel over haar top is
-Om nog maar te zwijgen over dat gedrocht genaamd D-rex. Wtf zelfs
-Het einde
Deze is terug wat meer in lijn met de eerste film. Beetje absurd, chaotisch gefilmd, speciale visuele effecten. Maar dan met veel mooier geschoten beelden, waaronder van de setting (natuurlandschappen in Engeland). Weeks was alleszins veel meer 'Hollywood'.
Ik stoorde me in het begin wel wat aan de muziek/noise. Nogal eindeloos in your face terwijl je gewoon de hoofdpersonages moest leren kennen.
Gelukkig komt dat daarna niet meer zo terug.
Het start als een soort 'Last of Us' British version. maar wordt dan weer iets compleet anders. En op het einde gaat het weer even een andere richting uit. Wat ik eigenlijk wel kan appreciëren. Al weet ik niet of het 100% geslaagd is. Het haalt je wel wat uit de film.
De gore en acteerprestaties waren heel goed.
De 6,7 op IMDB is imo te laag gescoord. Ik zou 'm minstens een 7 and something geven.
Interessant plot, en de film is de eerste 75% zeer genietbaar als thriller met goeie acteerprestaties van de cast. Maar die laatste 25% zijn toch teveel over the top/overdreven om van een echt goeie film te spreken, voor mij dan toch. Ook de cinematografie op de boot kon me minder bekoren.
Al bij al degelijk, maar geen topper.
Demon slayer infinity castle gaan zien in Kinepolis in imax.
Wow een week na release nog steeds elke plek bezet. Voor een Japanse film echt gek. Geleden van Oppenheimer dat ik een zaal zo vol gezien heb. Is blijkbaar ook de highest grossing movie in Japan ever.
Film zelf was 10/10. Animatie 12/10. Gestoord hoe mooi die geanimeerd was. Als je die Japanners echt westers movie budget geeft zie je pas echt wat ze kunnen.
De minpunten :veel te luid. En dit is van iemand die thuis een 5.1.2 atmos setup heeft en op hoog volume tv kijkt.
NL/ franse subs ipv Engelse, en ze waren nog eens slecht ook. De Nederlandse waren nog een extra slecht omdat ze van het Frans vertaald werden ipv van Japans naar naar NL.
Je merkte ook voor een zaal die bomvol zat met een publiek van 50% pubers, dat er ook niemand een woord zei , zo hard aan hun stoel gekluisterd. Zelf geen gsm’s zien oplichten tot aan de credits. Zeldzaam !
Hopelijk geen 2j-4 wachten voor part 2 en 3 ….
Gisteren in de ciné "One battle After Another" gezien: 4.5/5
Politiek zwaar geladen maar wat een dijk van een film. Geniale acteerprestatie van Sean Penn, Dicaprio is, as usual, uitmuntend, en Benicio Del Toro bevestigt dat hij zowat de coolste dude op deze planeet moet zijn.
Film is aan de lange kant, maar verveelt geen seconde. Serieus wat scenes met serieuze impact die nog lang gaan nazinderen.
Scene met de bounty hunter die "flipt", amai
Film moet qua soundtrack/sounddesign ook 1 van de beste films zijn die ik in lange tijd heb gezien.
De scene naar het einde toe met car chase is echt een must om in de ciné te zien puur om de volle impact van dat geluid te hebben
Ik verwacht wel dat deze film door rechts USA serieus wat weerstand gaat krijgen. Is een serieuze aanklacht tegen het huidig politiek klimaat aldaar (immigratie/ICE/..). Film gaat echter nooit te veel de andere kant verheerlijken (en toont zelfs een paar lelijke kantjes van de oppositie).
Op een andere noot: wij hadden goedkopere tickets, maar ik hoorde van de dude naast ons dat hij zowat 19 euro moest betalen. Kinépolis is toch echt overdreven duur aan het worden, amai.
Op andere noot 2: ik bof hier op de soundtrack/sounddesign, maar geluid stond echt té luid. Bij een bepaalde scene wordt een deur uit zijn voegen geschoten, en lagen we bijna uit onze stoel.
Gisteren in de ciné "One battle After Another" gezien: 4.5/5
Politiek zwaar geladen maar wat een dijk van een film. Geniale acteerprestatie van Sean Penn, Dicaprio is, as usual, uitmuntend, en Benicio Del Toro bevestigt dat hij zowat de coolste dude op deze planeet moet zijn.
Film is aan de lange kant, maar verveelt geen seconde. Serieus wat scenes met serieuze impact die nog lang gaan nazinderen.
Scene met de bounty hunter die "flipt", amai
Film moet qua soundtrack/sounddesign ook 1 van de beste films zijn die ik in lange tijd heb gezien.
De scene naar het einde toe met car chase is echt een must om in de ciné te zien puur om de volle impact van dat geluid te hebben
Ik verwacht wel dat deze film door rechts USA serieus wat weerstand gaat krijgen. Is een serieuze aanklacht tegen het huidig politiek klimaat aldaar (immigratie/ICE/..). Film gaat echter nooit te veel de andere kant verheerlijken (en toont zelfs een paar lelijke kantjes van de oppositie).
Op een andere noot: wij hadden goedkopere tickets, maar ik hoorde van de dude naast ons dat hij zowat 19 euro moest betalen. Kinépolis is toch echt overdreven duur aan het worden, amai.
Op andere noot 2: ik bof hier op de soundtrack/sounddesign, maar geluid stond echt té luid. Bij een bepaalde scene wordt een deur uit zijn voegen geschoten, en lagen we bijna uit onze stoel.
Goh, jammer. Maat van mij vond die serie ook echt een van het beste dat hij ooit gezien had. Ik was ergens mee, maar zoals bij vele series verlies ik interesse in het midden. te langdradig, teveel drama of onlogische dingen. Mss nog eens een kans geven.
Goh, jammer. Maat van mij vond die serie ook echt een van het beste dat hij ooit gezien had. Ik was ergens mee, maar zoals bij vele series verlies ik interesse in het midden. te langdradig, teveel drama of onlogische dingen. Mss nog eens een kans geven.
Interessant plot, en de film is de eerste 75% zeer genietbaar als thriller met goeie acteerprestaties van de cast. Maar die laatste 25% zijn toch teveel over the top/overdreven om van een echt goeie film te spreken, voor mij dan toch. Ook de cinematografie op de boot kon me minder bekoren.
Al bij al degelijk, maar geen topper.