kaydoh
Well-known member
Ligt nie aan u, niemand denk ikHet zal aan mij liggen, maar ik snapte er niks van

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt nie aan u, niemand denk ikHet zal aan mij liggen, maar ik snapte er niks van

euh… ik hoop hier op een typfoutje?Inderdaad. Enige Nolan die ik totnutoe weiger opnieuw te zien. Er is maar zoveel plek in mijn eigen hol, en ik heb ne serieus dikke kop.

The Phoenician Scheme gezien.
Passeren een resem legendes in, maar toch maar een matige film, paar heel grappig scenes in, maar overall...matig.
om eerlijk te zijn, en ik weet dat de meningen erover gemengd zijn, ik vond asteroid city ook nog goed.
phoenician scheme zit gewoon niet goed ineen, tbh. tempo is ook raar.
Wel awesome cold openingThe Phoenician Scheme (Wes Anderson, 2025)
In zijn beste films mixt Wes Anderson komedie, drama en tragiek, melancholie, familiedynamiek. The Phoenician Scheme is een rechttoe rechtaan komedie, ook wel over de band tussen een vader en dochter, maar minder diep dan hij meestal gaat. Ik heb genoten van deze film tijdens het kijken want Benicio Del Toro in de hoofdrol was cool en de uitvoering van de stijl van Anderson was weer on point, met toffe sets en een hoop geweldige shots. Alleen blijft deze achteraf minder hangen, net zoals Asteroid City dat eigenlijk ook al deed. Misschien is Anderson ondertussen te goed geworden in het maken van zijn soort films ofzo, waardoor het allemaal voor zijn doen een beetje safe aanvoelt, en daarnaast worden zijn ensemblecasts steeds groter en daardoor ook wat vermoeiender. Ergens wil ik ook niet te veel kritiek op dat vlak geven, want Anderson is een van de weinige regisseurs met een echt unieke stijl in een tijd waarin zo veel films relatief lelijk gefilmd zijn. Mindere Anderson is nog altijd beter dan de meeste films!

)Heb hem nog niet gezien maar idd is die D-Rex wellicht waar je het over hebt. Wat een lelijk beest is dat er zit daar gelijk geen lijn in.De nieuwe Jurassic Park gaan zien. Waarom een dino die lijkt op dat monster in Aliens? Why?!
Wel goed tempo vond ik. Klopt het dat CGI scènes aan verschillende bedrijven wordt uitbesteed? Ik vond de CGI in het water veeel minder dan de grote dino op het einde. Dat vond ik echt sterk gedaan. Alsof dit door een ander bedrijf gemaakt was.
€10 voor 2u ontspanning, dat vind je bijna nergens dus ik ben wel blij dat ik geweest ben![]()
Door deze post Totally Killer ontdekt en afgelopen weekend gezien. Zeer toffe film met humor die echt wel on point is.Lijkt me dat die Time Cut de copyright lijn wandelt als zwakke rip off van Totally Killer maar dan in de 00s ipv de 80s.
Vond hem ook echt wel een leuke film.Heads of State gezien, vond'm onverwacht erg goed. Ik wil gerust een tweede zien (met meer Jack Quaid).