Rattlesnake (2019)
Het beetje aan spanning verdwijnt al snel door de ronduit irritante beslissingen in het 2de deel. 5/10
Het beetje aan spanning verdwijnt al snel door de ronduit irritante beslissingen in het 2de deel. 5/10
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ga hem vanavond zien, maar dat er weinig dino's te zien zijn, verwondert mij niet. Als je ziet dat de film anderhalf jaar geleden nog niet eens een script had en nu al in de zalen draait, moet deze film in recordtempo gefilmd zijn geweest. Dan is er waarschijnlijk ook minder tijd voor CGI.Jurassic World Rebirth
Zoals aangekondigd gaan zien met de madam. Qua actie bij de betere, maar een verhaal was er niet, en dino's eigenlijk ook bijna niet. Dit is de eerste Jurassic film waar de dino's niet de hoofdrol spelen. Er worden er amper getoond, en de obsessie met gemuteerde/gemodificeerde dino's snap ik niet echt. Je kan putten uit duizenden echte dino's, ga je er fantaseren. De CGI van die beesten lijkt er ook niet beter op te worden. Maar puur als actiefilm vond ik hem wel oké. De vorige World films waren nogal langdradig, dat had ik bij deze niet.
Vooral gemiste kans om de dino's in de echte wereld te mergen.Jurassic World Rebirth
Zoals aangekondigd gaan zien met de madam. Qua actie bij de betere, maar een verhaal was er niet, en dino's eigenlijk ook bijna niet. Dit is de eerste Jurassic film waar de dino's niet de hoofdrol spelen. Er worden er amper getoond, en de obsessie met gemuteerde/gemodificeerde dino's snap ik niet echt. Je kan putten uit duizenden echte dino's, ga je er fantaseren. De CGI van die beesten lijkt er ook niet beter op te worden. Maar puur als actiefilm vond ik hem wel oké. De vorige World films waren nogal langdradig, dat had ik bij deze niet.
Laat ons ook weten hoe lang de calypsoversie van PIMP in je hoofd blijft zitten.Anatomie d'une chute
Erg onder de indruk van deze
Ondanks zijn vrij lange Runtime verveelde hij geen seconde. Dat lag voornamelijk aan het erg sterke scenario, maar zeker ook door de prestaties van Huller en het zoontje
Op een bepaalde manier erg herkenbaar. De ruzie scène en hoe die binnenstebuiten werd gekeerd in de rechtzaal vond ik erg straf
8,5/10
Je moet eens opzoeken hoe ze Leningrad tussen 1941 en 1944 hebben bevoorraad via het Ladogameer: Road of Life.THE ICE ROAD (2021)
Liam neeson zie ik graag spelen. Maar wtf heb ik nu juist gezien????
Dus gebeurt dit echt ?? trucks van 40 Ton die op een bevroren waterweg/rivier rijden, kilometers aan een stuk.
Dus ik dacht ff dat het over bevroren WEGEN ging, in Canada, maar nee hoor. Het gaat dus over rivieren of grote meren , die dus zodanig bevroren zijn, dat het ijs sterk genoeg is om blijkbaar 3 opliggers na elkaar over te laten rijden
kan dit echt niet geloven. Te meer dan nog zie je dat er op een gegeven moment 2 trucks kantelen, en ze trekken die met een 3sprong ketting zo maar eventjes terug recht, op dat ijs, en dat ijs geeft geen krimp
edit: blijkt dus toch "gedeeltelijk" waar te zijn, er zijn werkelijk van die wegen. Maar ze zeggen niet of er 3 zware opliggers na elkaar op kunnen rijden. en ze spreken van maximum 15 miles per hour.
well, i am perplexed.
)Nooit Ice Road Truckers gezien? 11 seizoenen ijsplezieredit: blijkt dus toch "gedeeltelijk" waar te zijn, er zijn werkelijk van die wegen. Maar ze zeggen niet of er 3 zware opliggers na elkaar op kunnen rijden. en ze spreken van maximum 15 miles per hour.
Het zal aan mij liggen, maar ik snapte er niks vanTenet.
Vond hem nogal pretentieus en de hele opzet van de film ontging me wat.