Pegasus
Well-known member
Was de bedoeling om een nieuw 'Cinematic Universe' op te starten met de Monsters IP bij UniversalGeen idee waarom ze Jekyll/Hyde erin steken
Door het floppen van The Mummy is dat niet door gegaan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was de bedoeling om een nieuw 'Cinematic Universe' op te starten met de Monsters IP bij UniversalGeen idee waarom ze Jekyll/Hyde erin steken
Geluk bij een ongeluk: bij Blumhouse werd die draad opgepikt en kregen we op zijn minste al een uitstekende thriller met The Invisible Man. The Wolf Man nog niet gezien maar heb wel high hopes.Was de bedoeling om een nieuw 'Cinematic Universe' op te starten met de Monsters IP bij Universal
Door het floppen van The Mummy is dat niet door gegaan
10 Cloverfield Lane en 12 Angry Men 100% danIk ben liefhebber van films op één of een paar locaties met vooral dialoog. Aanraders zijn altijd welkom.
10 Cloverfield Lane

Ik vind dat een van de strafste oorlogsfilms aller tijden. Gaat over Wit-Rusland, het land dat verhoudingsgewijs onder de nazi-bezetting het meest had geleden (nog meer dan Polen, Oekraïne en Rusland). Iedereen die daar woonde liep het gevaar om random afgeschoten te worden, of het nu een wraakactie was, een pogrom of gewoon een zatte Duitser/collaborateur. Zoals je in de film hebt gezien mondde dat dus regelmatig uit in een razzia waarbij het hele dorp in een grote schuur werd gezwierd om levend verbrand te worden.Nog een aantal films gezien de laatste tijd:
Come and See 9/10
Gruwelijk beeld van het Oostfront van WOII met een erg goede, maar onaangename vertolking door de twee jonge hoofdacteurs. Ik vermoed dat deze in Rusland tegenwoordig minder populair is, want anders zouden de gelijkenissen met hun speciale operatie misschien iets te hard binnenkomen.
Ook net gezien en ik had vooral een "Winter Soldier van de Aldi" gevoel. Wel zin om voor Thunderbolts nog eens naar de zaal te trekken.Captain America - Brave New World : Ik ging lang graag en vol enthousiasme naar de MCU films kijken, alleen is dat sinds Endgame niet meer gebeurd. Niet verwonderlijk ergens maar ik denk dan dat er meer mee gedaan kon worden met de juiste mensen achter de schermen. Op zich is dit zeker geen slechte film maar op het einde had ik iets van "Meh". Verhaal gewijs is dit een vrij prover beestje. Er zitten een paar leuke actie stukken in maar op geen enkel moment overtuigde de film mij dat ik naar een Captain America film aan het kijken was. De focus ligt ook niet altijd bij hem maar bij de vele onnodige side characters die in deze films opdraven. En de schurken van dienst zijn ook alles behalve memorabel. Veelzeggend is dat ik deze liever in mijn zetel keek op streaming ipv de cinema. Marvel moet zich dringend herpakken of er mss gewoon maar mee stoppen. 6/10
De 2015 film ‘Hidden’.The Last Stop in Yuma County (2023) 7/10
Verschillende mensen moeten in een restaurantje naast het tankstation wachten op een vrachtwagen die het tankstation komt bijvullen. Onder deze mensen zijn twee mannen die een bank hebben overvallen met de gevolgen van dien.
Ik ben liefhebber van films op één of een paar locaties met vooral dialoog. Voor degene die dat ook graag zien, een paar aanraders:
Aanraders zijn altijd welkom.
- Buried (2010)
- The Hateful Eight (2015)
- Phone Booth (2002)
- Heretic (2024)
- Green Room (2015)
- Red Eye (2005)
- The Wall (2017)
- Man on a Ledge (2012)
- Misery (1990)
- Wind Chill (2007)
- Non-Stop (2014)
- Bad Times at the El Royale (2018)
Wat mij direct te binnen schiet:The Last Stop in Yuma County (2023) 7/10
Verschillende mensen moeten in een restaurantje naast het tankstation wachten op een vrachtwagen die het tankstation komt bijvullen. Onder deze mensen zijn twee mannen die een bank hebben overvallen met de gevolgen van dien.
Ik ben liefhebber van films op één of een paar locaties met vooral dialoog. Voor degene die dat ook graag zien, een paar aanraders:
Aanraders zijn altijd welkom.
- Buried (2010)
- The Hateful Eight (2015)
- Phone Booth (2002)
- Heretic (2024)
- Green Room (2015)
- Red Eye (2005)
- The Wall (2017)
- Man on a Ledge (2012)
- Misery (1990)
- Wind Chill (2007)
- Non-Stop (2014)
- Bad Times at the El Royale (2018)
Ik begrijp uw gevoel. Ze willen te graag dezelfde personages opnieuw lanceren. Captain America, The new Falcon en ook Temu Black WidowOok net gezien en ik had vooral een "Winter Soldier van de Aldi" gevoel. Wel zin om voor Thunderbolts nog eens naar de zaal te trekken.

Bij Cap snap ik het nog wel maar Mackie valt te licht uit ofzo. Met Sebastian Stan had dit beter gewerkt. En waarom nog een Widow introduceren als Florence Pugh daar ook rondloopt? Die had de film echt beter gemaaktNog is wat over nagedacht en hierboven staat het al bomvol goede one location films. Ik had deze nog in gedachten:
The Myst (Dat einde man...)
Snowpiercer (film en serie)
Bullet Train
Dial M for Murder (Met Grace Kelly)
Ik begrijp uw gevoel. Ze willen te graag dezelfde personages opnieuw lanceren. Captain America, The new Falcon en ook Temu Black Widow![]()