Kill Bill Volume 1 en 2. Was al vergeten hoe goed deze films zijn. 8/10
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijd dat die 4K versies eens uitkomen.Kill Bill Volume 1 en 2. Was al vergeten hoe goed deze films zijn. 8/10

Das toevallig. Ik vrijdag ook op youtube.Dark Angel (1990): 5/10
Idd. Ik kan die film blijven bekijken.Falling Down gisteren gezien, op dat einde na is dat eigenlijk echt wel een zalige film.

Eergisteren ook gezien, en buiten enkele fantastische momenten met Margot Robbie vond ik het echt een gedrocht van een filmBabylon
Wat een trip![]()

Immens blij dat ik deze in de cinema zag, en al zeker voor dat briljante eerste uurEergisteren ook gezien, en buiten enkele fantastische momenten met Margot Robbie vond ik het echt een gedrocht van een film![]()
Ik vond die echt super. Wat vond je er zo slecht aan?Eergisteren ook gezien, en buiten enkele fantastische momenten met Margot Robbie vond ik het echt een gedrocht van een film![]()
), maar kon ook het meta gegeven appreciëren alsook de prestaties van Cage en Pascal.Het probeerde naar mijn gevoel te veel dingen tegelijk te zijn, en duurde dan ook nog eens een stuk te lang. Mijn grootste ergernis was hoe ongeloofwaardig alles overkwam, maar ik heb zo ergens een vermoeden dat het een pure ode was aan Hollywood van die periode en dat dat ook wel die ongeloofwaardigheid verklaartIk vond die echt super. Wat vond je er zo slecht aan?
Dingen die bv te hard gechoreografeerd zijn (waarom ik ook geen musicals kan verdragen), en zelfs ogenschijnlijk onnozele details zoals muzikanten die te duidelijk iets anders spelen dan wat ik hoor. Als ze zoiets willen doen, moeten ze gewoon all-out gaan imo en bijvoorbeeld overduidelijke bewegende screens gebruiken bij scenes in een auto, zoals Tarantino wel eens doet in zijn films. Maar nu was mij niet altijd duidelijk wat er wel of niet intentioneel was.Idem, ik vond hem ook top!Ik vond die echt super. Wat vond je er zo slecht aan?