Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ondertussen Vacation Friends 2 gezien en het is inderdaad meer van hetzelfde maar ook niet.Blockers is ook met Cena, en de moeite in dit genre.
Cena lijkt zichzelf vooral niet te serieus te nemen, en dat werkt uiterst goed voor dit genre.
En dat is ook best verfrissend voor dit type muscle-meathead-action acteur. Het is, denk ik, van Schwarzenegger geleden dat zo een type acteur ook durft lachen met zichzelf.
Beetje hetzelfde waarom Xmen 3: the last stand zo veel kritiek kreeg: teveel is gewoon te veel.
Beetje zoals ze met Wolverine dus deden.Gisteren ook bekeken en volledig mee akkoord. De moeite om te bekijken puur voor de worldbuilding en de visuals maar het verhaal werkt voor geen meter. Ik vraag me af of er een coherente directors cut zou komen à la Kingdom Of Heaven.The Creator
Visueel sterk en mooi. Maar die uitwerking van personages en script zijn middelmatig tot zwak. Neem daarbij een vreemde pacing, en het is een soort snoozefest met momenten waar het moeilijk wordt om je er emotioneel met te verbinden.
Er zal veel werk aan zijn dan. De extra nummers in de soundtrack leken er ook veelal nogal ruw ingegooid.Gisteren ook bekeken en volledig mee akkoord. De moeite om te bekijken puur voor de worldbuilding en de visuals maar het verhaal werkt voor geen meter. Ik vraag me af of er een coherente directors cut zou komen à la Kingdom Of Heaven.