Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Na lang zoeken op Ebay, deze dvd eindelijk te pakken gekregen.

Zo'n typische "gevolg film", na het ontzettend populaire Kickboxer, had je dan ook de sequels, de American Kickboxer spin offs...

Alsook dus deze KING OF THE KICKBOXERS, met de brutale Billy Blanks als bad guy.
Heerlijke film wel eigenlijk in zijn segment, al is deze niet erg bekend.

Must see voor genre liefhebbers.

Wel vreemd , dit zou een 5e film zijn van de "karate tiger - no retreat no surrender" franchise van JCVD.
En dus eigenlijk weinig met de kickboxer saga te maken :eek:
Staat ook volledig op YouTube.

Bird Box Barcelona

Ik vond Bird Box niet echt top, deze kon mij precies beter bekoren. Gewoon een best genietbare postapocalyptische survivalfilm, met een intrigerend einde. 7/10
Goh.. Ik vond Bird Box 1 dan weer beter aangezien alles nog mysterieus is én de hoofdpersonage dan (op een bepaalde manier) nog te pruimen valt? In deze werd het mysterie van BB weer wat minder gedaan (behalve einde weer) en de hoofdpersonage was dan weer een bekke nen douche?

Maar zoals je zegt, gewoon leuk om te zien en that's it

Old Dads met Bill Burr.

Ben al een fan van Bill Burr, maar deze film sloeg toch wel een serieuze nagel op de kop met al die woke toestanden soms. Toch paar keer serieus moeten lachen.

15:20.

Ge raad nooit wie dat 5 min later in Thailand zit.
Maffe film toch wel?

Wist je trouwens dat Dee jay uit de street fighter games, gebaseerd is op billy blanks in die film?

Directeur konami heeft dit bevestigd las ik op imdb.

Killers of the Flower Moon 7/10

Goede film, mooie locaties, leuk verhaal. Maar voor mij veel te lang uitgerokken, ook veel doodse momenten erin.
15u55 begon de film, en 19u20 was deze gedaan (met 10min pauze incl)

Zonder spoilers te vertellen maar ze konden het einde beter gemaakt hebben dan alles ervoor laaaaang uit te rekken. Maar qua acteer prestaties en de rest is deze TOP.

Moest je aan mij nu vragen als deze op tv is om opnieuw te kijken zou ik wel nee zeggen 😅

Daarnet deze gezien, effectief een van de beste komedies in lange tijd imo.

Deze vond ik geweldig :) Theater Camp was ook heel goed.

Andere comedies welke ik recent gezien heb: Joy Ride, Champions en overlaatst Quiz Lady. Vond ze allemaal goed maar de bovenste 2 waren de beste :)

Al bij al een goed jaar voor comedies en hopelijk zet deze trend zich door.

Deze vond ik geweldig :) Theater Camp was ook heel goed.

Andere comedies welke ik recent gezien heb: Joy Ride, Champions en overlaatst Quiz Lady. Vond ze allemaal goed maar de bovenste 2 waren de beste :)

Al bij al een goed jaar voor comedies en hopelijk zet deze trend zich door.
Bottoms :love: Ziek gelachen met die film. Theater Camp was ook heel goed.

The Descent (2005)

neil fucking marshall :love: uiteraard was dit een rewatch maar blijft erg beklijvende film.
eerst zeg ik tegen mijn vrouw : zie eens hoe avontuurlijk zij zijn, en wij elke avond lui in de zetel.
Maar naderhand toch ook weinig zin om nog te gaan cave diven. Niet alleen de monsters, maar gewoon de spanning constant onder die vrouwen maakt dit een klasse thriller !

The Descent part 2 (2009)
die had ik nog nooit gezien, maar neil marshall had er ook aan meegewerkt dus kan niet slecht zijn denk ik dan.
Ja die is ook goed want er komen terug dezelfde personage's ietwat in voor. maar de eerste blijft toch veel beter. Ook de ultieme eindscene begrijp ik niet.

Snitch (2012).
The rock kan dus ook wel acteren als emotionele vader, niet de standaard spierbundel.
Ingrijpend toch wel. Vooral die eind credits: first time drug offenders in the usa get punished harder then voilent or sex offenders. Toch vreemd dit.
erg spannende film!

Max Payne
Film werd niet geweldig onthaald maar op zich los ervan goede film. Vond vooral de eindscene "graaf" als Max (markie) het spul inneemt en het dak letterlijk loskomt en hij als een zot stormt op de boeven in de garage.

Leuke easter egg was dat de FBI agent die binnenstapte de stemacteur van Max Payne was. (James McCaffrey)

Max Payne
Film werd niet geweldig onthaald maar op zich los ervan goede film. Vond vooral de eindscene "graaf" als Max (markie) het spul inneemt en het dak letterlijk loskomt en hij als een zot stormt op de boeven in de garage.

Leuke easter egg was dat de FBI agent die binnenstapte de stemacteur van Max Payne was. (James McCaffrey)
Ik heb die 3 games echt rot gespeeld,
en hey: vorige maand nogmaals deel 3 uit nostalgie opnieuw uitgespeeld voor de 8ste keer ofzo.

Maar die film, ook al heb ik die reeds 3 kijkbeurten de kans gegeven..... meh die doet het mij echt niet hoor.

The reviews were dead right on this one.

Ik heb die 3 games echt rot gespeeld,
en hey: vorige maand nogmaals deel 3 uit nostalgie opnieuw uitgespeeld voor de 8ste keer ofzo.

Maar die film, ook al heb ik die reeds 3 kijkbeurten de kans gegeven..... meh die doet het mij echt niet hoor.

The reviews were dead right on this one.
Ze zijn bezig met een remake van het eerste game :)

Unhinged gekeken. Begon goed en ik was hooked. Naar het einde toe gebeuren er teveel zaken die niet echt plausibel zijn en dan verlies ik snel de aandacht. Spijtig, maar keek leuk weg.

The Many Saints of Newark gezien, langs geen kanten het niveau van The Sopranos, maar toch, gewoon omdat ik dit de beste serie ooit vind, vond ik deze film toch wel vermakelijk.

Terug
Bovenaan