Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
King kong aint got shit on Denzel!Training Day: een film uit 2001. Het gaat over een rookie bij de politie die samen moet werken met een corrupte agent. Dat klinkt misschien als het begin van zowat elke flauwe Hollywood comedy maar dit is een zeer sterk drama. Ik heb ervan genoten, maar ik ben dan ook fan van Denzel Washington.
Ik weet nu ook eindelijk waar die “my n***a” Denzel meme vandaan komtKing kong aint got shit on Denzel!

Dan zou ik zeker ook de films van David Ayer eens bekijken. Hij schreef het scenario voor Training Day, als ik me niet vergis, en heeft duidelijk een zwak voor verhalen die te maken hebben met corrupte flikken en/of L.A. gangs. Harsh Times, Street Kings, End of Watch...Training Day: een film uit 2001. Het gaat over een rookie bij de politie die samen moet werken met een corrupte agent. Dat klinkt misschien als het begin van zowat elke flauwe Hollywood comedy maar dit is een zeer sterk drama. Ik heb ervan genoten, maar ik ben dan ook fan van Denzel Washington.
Allemaal films die ik nog niet gezien heb. Merci voor de tip!Dan zou ik zeker ook de films van David Ayer eens bekijken. Hij schreef het scenario voor Training Day, als ik me niet vergis, en heeft duidelijk een zwak voor verhalen die te maken hebben met corrupte flikken en/of L.A. gangs. Harsh Times, Street Kings, End of Watch...
Ha, you're telling me! Je hebt het hier tegen een ultieme Wire bro. Voor mij de beste serie ooit gemaakt, kan er maar niet genoeg van krijgen.Allemaal films die ik nog niet gezien heb. Merci voor de tip!
Ik heb wel The Wire ooit gezien: dat is een topserie over de politie van Baltimore. Eén van de beste series die ik ooit gezien heb!
Ik vond het echt iets te trippy om goed te zijn... Spirited Away heeft dat ook, maar dat heeft tenminste nog een duidelijke structuur in het verhaal.The Boy and the Heron (2023)
Mooi coming-of-age verhaal met prachtige achtergrondmuziek zoals gewoonlijk!
Ik vond het echt iets te trippy om goed te zijn... Spirited Away heeft dat ook, maar dat heeft tenminste nog een duidelijke structuur in het verhaal.
Ik begrijp die score voor Salo helemaal en ik vond dat ook een vreselijke film om te bekijken, hoewel tegelijk ook wel wat minder erg dan verwacht qua expliciete scènes, het verontrustende zat er in hoe de film de slachtoffers dehumaniseerde door het perspectief van de misbruikers te tonen.I was born but![]()
The Philadelphia story
True heart Susie
Broken Blossoms
Vampyr
Bringing up baby
Dreams
Salo
Doctor Sleep
His girl friday
Der letzte mann
Journey to italy
Vanaf volgende week ben ik ne werkende mens dus heb mij nog even laten gaan
Ik heb hetzelfde gedaan voor ik begon met werken. Succes!I was born but![]()
The Philadelphia story
True heart Susie
Broken Blossoms
Vampyr
Bringing up baby
Dreams
Salo
Doctor Sleep
His girl friday
Der letzte mann
Journey to italy
Vanaf volgende week ben ik ne werkende mens dus heb mij nog even laten gaan
Ik snap u punt maar er zijn zoveel films die niet echt plezant bedoeld zijn? Rebel vorig jaar zit ook vol gruwel maar vind ik kwalitatief wel veel beter bijvoorbeeldIk begrijp die score voor Salo helemaal en ik vond dat ook een vreselijke film om te bekijken, hoewel tegelijk ook wel wat minder erg dan verwacht qua expliciete scènes, het verontrustende zat er in hoe de film de slachtoffers dehumaniseerde door het perspectief van de misbruikers te tonen.
Maarrrr uiteindelijk was het bedoeling van Pasolini dat het geen plezante kijkervaring was dus op dat vlak is de film wel “geslaagd”? Ik vind het moeilijk de film te beoordelen omdat je de film niet los van de context kan zien, wanneer en hoe die gemaakt is, in een Italië dat op dat moment zelf nog niet zo lang geleden onder de knoet van fascisme zat. En dan is het echt wel een heel effectieve film.
Maar absoluut geen toffe kijkervaring, zeker niet voor een date night! En succes met de job!
Awel, ik heb afgelopen weekend nog eens Harsh Times bekeken. Had deze een 15 jaar geleden voor de eerste keer gezien en is altijd blijven hangen. Na deze rewatch blijf ik dat een heel goede film vinden. I love it.Dan zou ik zeker ook de films van David Ayer eens bekijken. Hij schreef het scenario voor Training Day, als ik me niet vergis, en heeft duidelijk een zwak voor verhalen die te maken hebben met corrupte flikken en/of L.A. gangs. Harsh Times, Street Kings, End of Watch...