Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dnno why maar ik heb zo’n zwak voor die filmThe Matrix: Resurrections
Blij dat ik die niet in de cinema ben gaan zien.
SAAI.
Voor de hele franchise eigenlijkThe Matrix is sowieso geweldig. De sequels vond ik wat minder maar ze hebben hun plek.Dnno why maar ik heb zo’n zwak voor die filmVoor de hele franchise eigenlijk
Ik denk dat dat eerste de bedoeling was.Hij lijkt zelfs wat de draak te steken met het origineel. Ik ben fan van Keanu Reeves, maar hij acteerde in sommige scenes echt slecht.
Da's dan weer top geacteerd, want hij krijgt serieus wat stampen in deze filmKeanu beweegt ook heel vreemd in deze film. Precies of hij overal pijn heeft.

Tja, niet iedereen is hetzelfde hé.dial of destiny, wel vermakelijk inderdaad. mooie beelden en actie, voor de rest niks speciaals.
maar euhm, Harrison Ford...he old

Ik vond hem ook maar zo zo....dial of destiny, wel vermakelijk inderdaad. mooie beelden en actie, voor de rest niks speciaals.
Ik zou die ook wel willen kijken, maar krijgt overal zo slechte kritiekendial of destiny, wel vermakelijk inderdaad. mooie beelden en actie, voor de rest niks speciaals.
The Menu
Het mysterie in het begin vond ik leuk. Maar naar het einde toe vind ik de film zwakker en zwakker worden. 5/10.
Het was plots gewoon totaal niet meer geloofwaardig. Op een bepaald moment is het wel duidelijk dat iedereen zal sterven en dat wordt ook letterlijk gezegd. Geen enkele van de aanwezigen die een gevecht voor het leven aangaat. Iedereen legt er zich precies heel makkelijk bij neer. Marshmallows rond mij hangen? Doe maar hé. Laten we ook netjes aan tafel blijven zitten terwijl den boel in de fik vliegt.
Geen idee wat de insteek was met de wraps. Was dat om aan te tonen dat de aanwezigen hun verdiende loon kregen o.i.d.? Het hing zo maar half samen vond ik.
The Menu
Het mysterie in het begin vond ik leuk. Maar naar het einde toe vind ik de film zwakker en zwakker worden. 5/10.
Het was plots gewoon totaal niet meer geloofwaardig. Op een bepaald moment is het wel duidelijk dat iedereen zal sterven en dat wordt ook letterlijk gezegd. Geen enkele van de aanwezigen die een gevecht voor het leven aangaat. Iedereen legt er zich precies heel makkelijk bij neer. Marshmallows rond mij hangen? Doe maar hé. Laten we ook netjes aan tafel blijven zitten terwijl den boel in de fik vliegt.
Geen idee wat de insteek was met de wraps. Was dat om aan te tonen dat de aanwezigen hun verdiende loon kregen o.i.d.? Het hing zo maar half samen vond ik.
Akkoord, de insteek en algemene sfeer waren best goed, maar de ongeloofwaardigheid stoorde mij ook enorm.
Dat 1 top sterrenchef de druk niet meer aan kan en begint te flippen, akkoord, maar dat een gans team van getalenteerde topchefs die gewoon willoos meevolgen in hun graf vond ik compleet ongeloofwaardig.
Akkoord, de insteek en algemene sfeer waren best goed, maar de ongeloofwaardigheid stoorde mij ook enorm.
Dat 1 top sterrenchef de druk niet meer aan kan en begint te flippen, akkoord, maar dat een gans team van getalenteerde topchefs die gewoon willoos meevolgen in hun graf vond ik compleet ongeloofwaardig.
Het is meer dan een doorgedraaide sterrenchef hé. Ze wonen allemaal samen op dat eiland. Slapen allemaal in eenzelfde barak zonder privacy. Werken op het eiland. Jagen, vissen, oogsten samen. 't Is een sekte. Een sekte waarvan de compleet crazy leider beslist om gezamenlijk zelfmoord te plegen en er een paar in mee te slepen die het volgens hem verdienen. Daarom dat de dame die niet op de lijst stond, zorgt voor heel wat problemen in z'n grote plan.
Ik had vooral problemen met alle klanten die het gewoon ondergingen zonder een echte strijd te leveren.